Za nápad, hračičko! t* :))
Barvy mají svou vlastní vlnovou délku.. přeber si to..
..prostě si člověk řekl, že černá je černá (stejnou věc udělal i se zbytkem barev) a bylo to..
Stejně se tě mohu zeptat: Proč se křeslu říká křeslo??
Proč nesedíme místo v Křesle třeba v Lednici (a naopak)??
To jsi mi tedy řekl novinu, že barvy mají svou vlastní vlnovou délku...to je pouze fyzikální vlastnost vztahující se k určitému subjektu, avšak nikde není dáno, že právě tento fyzikální subjekt má tuto lingvistickjou podstatu, která je empiricky dokazatelná...nebo snad tvrdíš, že vlnová délka červené barvy implikuje červenost, a slovo barevnost je několik vlnových délek samo o sobě... Tento subjekt by si zachovával svou vlnovou délku stále i pokud by jsme jej třeba označovali jako ledničku...ale stejně tak je to i s popisem vlnových délek a všeho...sám jsi to přeber...
ááá.. pán se hněvá..
Četls i zbytek kritiky??
Pokusil jsem se navodit diskusi.. promiň, že jsem se snažil..
nehněvám se jen mě trochu vydráždilo to tvoje...přeber si to..:-)))
:-))
Větu: "přeber si to" jsem napsal, protože jsem si myslel, že to co jsem napsal je napsáno příliš nesrozumitelně (mým zaviněním)
Nebylo to myšleno, že já jsem ten lepší a že toho vím víc.. :-))
všechno dobrý..
Jasně, že jo.... a taky se omlouvám, že to vyznělo tak špatně...jsem dnes nějak mimo svou náladu, ale stejně mě připadá zajímavé, že člověk dal barvě to či ono jméno...A to že sedávám v ledničce a jídlo si chladím vně pohovky...:-))či jak říkají slováci vně HOVNÍKU....to je mimochodem taky krásné slovo:-))
:)))))))) ten počeštený názov "KOLRS" nemá chybu:))))))
Hrátky z barvami, což? Je v tom nějaký klíč, kromě toho, že daná barva se neshoduje se svým verbálním přepisem?
tenhle test znám, musíte přečíst všechna slova nahlas, což je těžký, protože se vám do toho pletou ty barvy :)
ou...zmiesane verse? a kde?
Ne, je to opačně. Musíte říkat barvy, kterými jsou slova napsané... Ne číst slova...
Treba to, ze hneda nemusi byt vzdy hneda a to kde vubec clovek bere tu jistotu tvrdit, ze ten ci onen odstin barvy priblizuje to ci ono slovo...o tom to cele je...