Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKocouří blues
20. 02. 2001
11
0
5310
Autor
alina
Kočičí tlapky
ostrými drápky
po duši hladí
Na cestě Někam
pomalu svlékám
šupiny hadí
Tajené runy
napjaté struny
výkřiky tónů
Zvučící noty
zborcené ploty
mlčení zvonů
Koruny trny
spálené drny
bezhlesé ptaní
Kapička krve
zaschlá jak prve
pokaždé raní
Tóny co zní tu
z pradávných mýtů
ke světlu klíčí
Z okovů napůl
z temnoty tápu
šepotem křičím
Mně se to celkem líbí, je tam spoustu hezkých obrazů a to i přesto, že je to napsaný tak trošku jednoduše...jen se mi to taky zdá tak neukončený, ale už sem četla vysvětlení :-)...a popravdě, párkrát sem se v tom trošku ztratila...
Petulííí ....... ehhh ..... teď jsem si nějak znova OUPLNĚ NÁHODOU přečetla tuhle Tvojí kritiku ....... žencká ...... Ty nejseš blbá ploncka ....že né?!!!!! :o) ......... tak nějak SHOCKED ;)))
Navždy_Tvůj
04. 06. 2003
Hm, tak meditativní, jo? No, nevím ;-)
Tedy mně to připadá spíše jako takové čarování. Prostě jako zaklínadla "předmětů a nálad".
Rozhodně se mi u toho nechce meditovat — spíše tak trochu v msytice se houpat a oddávat se vzrušující fascinaci...
Je to hezké a nápadité. Uživá to samé kouzelné věci... -_-
JohnieBass
12. 05. 2001
Hermit: máš naprostou pravdu, už se na tom pracuje (doufám, že autor dovolí).
Wopi: autorka dovoluje a je bez sebe nedočkavostí !!! :o)) Koukej mi dát vědět, až něco vytvoříš ! :o)
JiKoušku, je to neukončený, tak jako moje životní pouť :o). No, hodit se rybám, kvůli Tobě nepůjdu,... aby to mělo nějaký konec :o))
Formálně, myslím, bezchybné. Dobře by to asi působilo s hudbou, tak nějak meditativně.