Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se*poprvé*
27. 01. 2006
9
0
4416
Autor
Mila_cik
Rudá krev
mi proudí v žilách,
horká jako tenkrát, když...
Vzpomínáš? Jako
poprvé
gladius: vůbec nevadí...i tak moc děkuji, že jsi si našel čas a stavil se znovu:-)
děkuji...*
Jej...jsem sem kdysi neco psal a ono se to neulozilo...a ja uz nevim co to bylo. Ale bylo to urcite pozitivni, protoze kdyz to ctu, uplne vidim me vlastni poprve =) *t
(nebo ze bych to omylem poslal soukrome? v tom pripade se omlouvam ze se opakuju :)
gladius: děkuji..takovou odezvu sem nečekala...
děkuji.. jsi milý..:-)
možná stačil i menší náznak, co tím chtěl básník říci :-)
ale je to zase pěkná miniaturka
*
menší..?
:D
proč ne..ale mělo to šokovat a to se možná i povedlo..
díky..
hehe no já toho moc nevím.:-)
takže se toho ode mě asi moc nedovíš..:-)
gabovi věřím... a v jeho odpovědích se docela chytám. i když v poslední době s tím mám trochu problémy ... ale to gab už ví.
sacco, gabovi by si věřit měl..:)
ví co povídá..:-))
gabe: cože..:-)))))) ????
sem nějak mimo mísu
...viiiiiiiď...já to vždycky vím:-))))
...dostanu Tě do mísy ve zprávách...ale je klidně možný, že zapomenu:-)))
upřímně? neodpustím si to, ale na tvůj věk přeci jenom tak trochu silné řeči. a jestli pravdivé .... kam ten svět spěje...........
hehe to říkám taky...jestli můžu radit, tak se na můj věk moc neohlížej, zeptej se gaba...
možná by sám neřekl, že mi je tolik kolik je..kdyby to nevěděl..:-)
*
hm.. reakce gaba říká - chytrá, rozumná, hodná holka a prý už od začátku věděl, že ti je minus 24. takže prý vypadáš na svůj věk.
no a gabovi přeci musím věřit, ne?
...1. zkazit se dá každý kromě mě!!!:-)))
...2. můj odhad byl mezi dvěma na čtvrtou a třemi na třetí!!!:-)))
...3. letos nesnáším mrazy - 24!!!:-)))
...4.NEMÁM RÁD 1,597 na osmou :-)))
...5. sacco mi MUSÍ věřit!!!!!! :-)))
...6. R* mi také MUSÍ věřit!!!!!:-))))
...7. já chci prázdniny!!!!!:-(((((
no nechtěj, abychom psali o čem přemýšlíme ... to by ses pak dozvěděla věcí....
a přeci tě nemůžeme pak našimi řečmi zkazit.
wedle_vazy
31. 01. 2006
...no dobře, když mě zveš!!! Dal bych si domácí vaječňáček!!!:-)))) Ňammmm!!!!!
...no jistě, že nejsi!!!!!:o) A buď rád, že jsem zrušil to pískání!!!:-))) To by Ti jeblo definitivně!!:-))))))
ty GABISKO jedno, to si vypiješ.
ale na mou obranu - nikdy jsem netvrdil, že jsem psychicky vyrovnaná osobnost. nebo jóóó??? já fakt nevím......
...sacco je všechno možný, jenom ne chudák!!:-))))
...a jen ať mu píská!!! patří mu to!!!:-)))))
rudá krev, tenkrát, poprvé, vzpomínky ... o čem to pajpu vlastně je?
minimálně na tip, červíka v hlavě a na slzu v oku to ale je ...
sacco: přemýšlej..určitě to znáš..:-))
gab: děkuji jsem ráda, že se ti líbí..:-)))
ale moc bych to nerozebírala..:-))
Jarmila Moosová Kuřitková
27. 01. 2006
... zapojuju mozkové závity a fakt nevím.... jestli to má být třeba to, když jsme na prvního máje pochodovali s vlaječkami, rudými šátky na krku a rudým bratrem z východu bok po boku a vlastně na věčné časy a nikdy jinak...
.... ale něco mi říká, že tohle asi na mysli nemáš..... tak pak to asi bude to druhé .... no ale to si nepamatuju, vlastně co kecám, mně je teprve 12,5, takže mám ještě pár let čas...
gabe, v roce 2010 si mila_cik na pismaka možná ani nevzpomene a možná tady už nebudeme ani my - a to tady nebude žádná prdel, takže co by tady taky dělala, že? ....
J_M: děkuju..:-)
gab: to je v pohodě..:-)
sacco: no tu dobu opravdu nepamatuju..:-)))
no třeba Písmák jako takovej taky nebude..:-))a to bude škoda..
ciernytulipan: díky
...na jedný straně sacco pochodoval s rudým šátkem na krku a a na druhý je mu 12,5!!! tohle vypadá na rozdvojení osobnosti!!!:-)))