Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIQ test
Autor
Nickyx
Aby měl tento IQ test smysl, je naprosto nutné spolupracovat. Fajn, šou může začít.
Zahřívací kolo: Přečtěte si kondolenční lístek a zasmějte se mu.
Pokud jste to zvládli, jste úplně blbí a máte hodnotu IQ pod bodem mrazu a nemáte tudíž u tohoto testu co dělat.
Úkol 1: Prstem levé ruky se dotkněte špičky svého nosu a ruku držte stále ve stejné poloze a nehýbejte ani s prstem. Ták, správně. Teď dejte prst pravé ruky na špičku svého nosu, aniž byste s levou rukou cokoli udělali.Máte na to 20 sekund. Stopuji, start bude, když řeknu teď. Teď!
Stop! To sice nebylo úplně dvacet vteřin, ale nevadí…Pokud jste při prvním úkolu odtáhli hlavu a pak si na špičku nosu dali prst pravé ruky, máte IQ vyšší než hodnotu pokojové teploty. Můžete tedy pokračovat v testu.
Úkol 2: Nyní dostaňte svá chodidla na prsty, ne ovšem na ty na nohou, aniž by se přitom pokrčilo 1 či více kolen J.
Jestliže jste řekli osobě poblíž, aby k vám přišla po patách (nesmějí se pokrčit kolena) a buď donesla rybí prsty, nebo přišla bez nich a omdlela před vámi, a pak jste konečně skočili nebo jiným způsobem se dostali bez pokrčení kolen na ty prsty, máte IQ vyšší než člověk se smrtelnou horečkou a postupujete dále.
Úkol 3: Přesvědčte vašeho známého, katolíka, že evangelické náboženství je lepší než katolické. Pokud takového známého nemáte, zkuste zajít do kostela a tam počkat, až skončí mše, a proveďte daný úkol s náhodným katolíkem.
Pokud jste tento úkol neprovedli z toho důvodu, že katolíka nepřesvědčíte, máte IQ vyšší než hodnotu teploty, při níž se ničí virus HIV. Bravo, postupujete dále. Jestliže se vám ale katolíka podařilo přemluvit, utíkejte se mu okamžitě omluvit a pak se hned běžte zapsat do Guinessovy knihy rekordů.
Úkol 4: Pokuste se, pokud možno bez vrtačky či podobného přístroje, nasadit si do hlavy brouka.Máte na to 2 minuty.
Jestliže jste si i s tímto úkolem poradili (třeba, když jste si řekli JSEM TLUSTÝ/Á), máte IQ vyšší než trabant jedoucí maximální rychlostí, navíc ještě z kopce s klesáním 12%, a tím také postupujete k pátému úkolu.
Úkol 5: Bez použití kalkulačky, psací potřeby, či snad cizí nápovědy spočítejte, kolik je
(2•0,781:5)2 .
Pokud jste dosáhli výsledku 0,09759376 a tím i překonali i 5. úkol, opravdu vám gratuluji. Máte IQ vyšší než hodnotu maximální rychlosti neporouchaného Pendolina na trase Praha – Brno a také vyšší než samotný tvůrce tohoto IQ testu, a test proto z pochopitelných důvodů končí. Děkuji vám za spolupráci.