Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohádka o zeleném Hrnečku a modré Labuti
04. 02. 2006
5
0
1901
Autor
Laura_L
Rodiče se koukali dolů ze stráně. Nad nimi přeletěl lehce nerůžovělý orel. "Ááá," rodiče vzhlédli vhzhůru celí fascinovaní.(Nikdo samozřejmě netušil, že je to jen modrá Labuť ve svém kontroverzním převleku. Ona byla celkem normální, ale tohle byla taková její malá úchylka.) K rodičům přišel pan zelený Hrneček (spíše se odrážel svými uraženými uchy) a v metafoře k nim promluvil. Rodiče ho ale neposlouchali. Nemohli se odtrhnout od toho růžového orla. Hrneček také zvedl hlavu. "Ale to je jen modrá Labuť," pronesl znuděně. "Ahá", povzdychli si rodiče a nadšení opadlo.
To je úplně super, fakt tenhle tvůj styl má něco do sebe, začínám tomu přicházet na chuť... :-) nebo jsem toho možná akorát už od tebe dneska moc přečetl... :-) avi.
Earl_Grey-to bude možná tim:), je to zvláštní protože já píšu většinou pokaždý jinak
pokaždý jinak, ale stejným stylem, stejnej náhled na svět. Jasný, lehký, bez skrupulí.
woman_who_fell_to_earth
06. 02. 2006
děkuju vám všem, píšu spoustu takovejch nesmyslů a klidně se odvážu víc:)