Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřiblížila jsi se
23. 02. 2001
15
0
4357
Autor
hermit
. . .
přiblížila jsi se na dohled
tvé čepele mě oslnily
zešílím jestli dřív
nezemřu na těch mučidlech
vydávám se ti na pospas
přespím u poštovní schránky
lačně spolykám
kouř ze tvých cigaret
jen se zjev proboha
zformuluj se
zatluč svou adresu na buben
hoď psí dečkou
probuď mě
zagestikuluj za jakýmsi oknem
s někým si povídej a
prozraď mně kdy a kde
a nech
abych tě pil
abych se díval
abych se modlil za tebe
u prahu
neblázni přece
by ses nechtěla milovat
s vyschlou houbou co nemá
atributy ani domov
přece bys nechtěla otroka
to musí být krásný pocit být do někoho takhle ůůůůůůůůů....nejsi vyschlá houba, už jen pro tuhle básničku...zase žádná hlubší kritika...Nuitík neumí..
hermit:
to zní nadějně, alespoň pro mě, ne-li pro ženské plémě vůbec:o))
Děsilo mě,že to se všechno přesunulo do submisivity pelíškové, jako kompenzace tý hustoty mimo pelíšky:o/
Takhle to vyznívá mnohem pozitivněji, a spíš..... krásně!:o)
Tak to znám jen z lit. a z vlastního vnímání úplně jiný reality v rámci naivní zaslepenosti, vytrvalý ve svý potřebě to tak mít!:o)
Tak dík!:o)
hermit: takhle v éteru?!:o) Šílíííš!!!?
Jestli je to o tom, o čem je posledních pár let /asi tak 6/, tak to je poněkud -aspoň pro mě - žinantní rozpitvávat tu na plnou mouth!:o)
Každopádně zkus naznačit, má-li to co do činění se submisivní potřebou a všeobecným nedostatkem dominujícího prvku v mužské části člověčí partičky:o)/?/ Jestli vůbec, tak klííííííííííd, jsem holt zas za mimouše, ale to není nic neobvyklého. Jestli ano, tak není skoro potřeba rozvádět!:o)
kalinka: polopaticky: je to spíš o zotročení muže vášní k ženě, vášní, která se alespoň v té básni nenaplňuje, přičemž on si zároveň uvědomuje, že je tou vášní - viz finále :-)) - zotročen a tím sebe v podstatě sám dobrovolně vyřazuje ze hry, protože selhal - neovládl situaci, ale podlehl ženě, o které však (aby to všechno nebylo tak jednoduché) ani neví, zda existuje a zda vůbec jde o lásku k někomu určitému... to jsem tu báseň obnažil až na kostru, nevím, jestli jsem měl...
;-)
no, už se stalo, hermite...
i když (k mému potěšení :-) jsi mi neřekl nic nového, což se mi děje výjimečně ;-)
*!
Jo!
uf! SMěřování chlapů poslední desetiletí mě trošku děsí!
A co máme bejt sakra my?!:o(
...ten konec!!!
(máš mě na svědomí.........chybí mi kyslík! :-)))
je mi to něčím strašně povědomé, jako bych to už někde...ale kde alekdealekde?
típí*! jako hrom