Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUž to ví
06. 02. 2006
8
1
4397
Autor
Incognito
Svět byl růžový
slunce svítilo
ona nesmělá, přesto troufalá
se hnala za tím svým
Už si bláhová
vysnila "bylo nebylo"
však kde nic tu nic
přepadl ji splín
Ví, už to ví
všechno není, jak se zdá
Ví, už to ví
už není malá princezna
Svět je barevný
slunce svítí dál
ona zklamaná, přesto smířená
svým osudem proplouvá
Proto zpívám vám
kdyby se někdo ptal
že tahleta holka bláznivá
už si nic nenamlouvá
Ví, už to ví
všechno není, jak se zdá
Ví, už to ví
už není malá princezna
...
1 názor
Usmáty_autor
14. 02. 2007malinka_hvezdinka
25. 07. 2006
jako báseň by se mi to asi nelíbilo. ale jako písnička je to hezký. určitě *
Díííky. ;-) Zvláštní (ale vlastně normální), jak se každýmu líbí něco jinýho. Někdo říká, že tahle není dobrá, někdo zas něco jinýho... ;-)
Pišta_Hufnágl
17. 03. 2006
Pod pedagogickým vedením sice nejsem, ale zpívám v kapele, dřív léta ve sboru a tak...snažím se s hlasem pracovat a zpívat jazz a blues, to je mým snem. ;-) Nu a na kytaru jsem pouhá amatérka, samoučka, takže nic extra, nu.
Vypadá to, že jsi odborník, mohla bych tě poprosit o zhodnocení jinýho mýho dílka? Vlaštovka(nahrávka) ...troufla jsem si ji totiž poslat do soutěže o písničku pro dětský sbor (ten, kde jsem léta zpívala;-), tak jsem zvědavá, jak s tím dopadnu.
Pišta_Hufnágl
17. 03. 2006Pišta_Hufnágl
17. 03. 2006
Díky za držení palce, Pišto. :-) Však já vím, že nejsem nějaká supr textařka...ale potěšil jsi mě a pobavil. ;-)
Pišta_Hufnágl
17. 03. 2006
Díky za návštěvu, Pišto. Máš pravdu, že slova nic moc a že český mainstream stojí za starou bačkoru. Věř, že bych ráda uměla skládat lepší texty. Třeba se k tomu jednou dopracuju. ;-)
Pišta_Hufnágl
16. 03. 2006
Teda musím se přiznat, že tahleta Tvoje poslední písnička mě vůbec neoslovila - ani text, ani hudba (bez ohledu na předchozí kritiky). Zpíváš stále krásněji, ale přesto mě to zklamalo. Nenech se ale v žádném případě odradit! Máš na víc.
aleš-novák
09. 02. 2006
Nene, Tomana atd. bohužel neznám... ale můžu poznat. ;-)
Kapela? Myslíš ta, kde jsem? No, těžko říct, teprve začínáme...a styl je to něco mezi funky, soulem a tak...s těmahle mýma pokusama o folkový písničky nemá nic společnýho. ;-)
aleš-novák
09. 02. 2006
oukej tak po poslechnutí tip dám:-)
docela dobrej hlas a tak, zní příjemně...
(dík katugiro)
Jé, tak děkuju moc...jen škoda, že i ten text nestojí za poslechnutí... ;-)
Ahojda In:o)Heleď, možná tě tady rozcupujou, ale já si to parkrát poslech a klobouk dolů. Skvělá.pac
Tip* a líbí se mi na tobě, že každá tvoje nová písnička je nová a zajímací. Učíš se, ale za tohle bych se nestyděl- Je to nádherný.
To bych byl asi cvok, kdybych neposlal tipa:o)Líbí a basta:)Mě jo a moc.Za málo, ty si tip zasloužíš.
Shammanne, stažení téhle nebo Vlaštovky litovat nejspíš nebudeš... text sice nestojí za moc, ale poslouchá se (Incogni)to krásně.
*
Svět, princezna, slunce svítí dál - tři indikátory naprosté zbytečnosti textu. Dal bych tam ještě láska k šišce a bude to celý. Pfuj Taufel s vodpuštěním vašnosto.
folk moc nemusim teda.......ale...hlas máš dobrej. hlavně se na to nevykašli.
Doporučil bych jiné texty, ten hlas má totiž daleko větší potenciál než slova.
Richiee: hmm...já vím, že skládat slova moc neumím...jsou to jen takový pokusy, mno...
Sežeň si kapelu a někoho, kdo to umí. Ten s tím hlasem se dá taky ještě hodně pracovat a věř, že vím, o čem mluvím.:)
No, díky za rady...kapelu už mám, hrát fakt umí a s hlasem pracuji a učím se, jak to jde. ;-)