Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČubička
Výběr: Noe1, Print, jenyk, dream
06. 02. 2006
22
0
4824
Autor
K_Anče
Zdráhala sem se
na druhej řeky břeh
nechat se převýst
a suchou nohou
došlápnout do teplý hlíny.
Má pustila se tvojí dlaně
a proud mě začal unášet.
Stébel se chytám,
odhodlaně
plašim pohyblivý stíny.
A bahno pod kalhotkama -
je moje
a hřeje...
slonovina2
09. 06. 2006
Norsko, nemám tušení, o čem mluvíš... si neměl nikdy za plavkama písek? Tak v řece je bahno, no. Jinak by tě mohla zajímat Háberova reakce vejš:))) No a jo, jasně, že sem připosraná z toho, jak se věci vyvíjej v mym životě..no co, no. Sama za sebe, tak proto hřeje, hm.
Probůh Norsko, jasně, že sem to psala s timhle úmyslem... každýho věc, jak si to přebere. Ale, že zrovna tebe by to mohlo pohoršovat..? Dyk i holky se pousmály...
Norsko, v 1. mý reakci na tvou, je takovej znak :))) ...tak to znamená, že předchozí text není myšlen zcela vážně. Ale co, ty proti mně máš dycky nějaký výhrady, tak co... z tebe teda fakt bahno pod kalhotkama nemám, ne-e.
slonovina2
07. 02. 2006poslednísklenička
07. 02. 2006pozorovatel
06. 02. 2006
Ty ses tady začal první producírovat v trenclích, tak vopatrně:)) Já spíš sem tak trochu připosraná...
...čo je na tom perverzné? Je to básnický obraz, celkom milý, netreba brať veci doslovne... mne sa to páči takéto šteklivé... a každé prasa vidí v tom len svoje prasačiny, hoci tam vôbec nemusia byť...
Háber, je každýho věc, co si představí...já nikomu nic nepodsouvám ani nevyvracim (většinou). A vidíš těch smajlů... když tak, tak dobře, hm?
...jasné, to nebolo na Teba... mal som sa venovat basnicke a ta je fajn...
wedle_vazy
06. 02. 2006poslednísklenička
06. 02. 2006už_v_pyžamku
06. 02. 2006
čaves, nesplnitelnej slibe:)) Si zrovna dávám poslední skleničku a cigárko...