Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKouzelná vločka
Výběr: Rabb
23. 02. 2001
10
0
5310
Autor
Amanda
Kouzelná vločka
Je Štědrý večer. Celý byt naplňuje hořká vůně pomeranče z vonné lampičky, jejíž plamínek jen mihotavě prosvěcuje celou místnost spolu s bíle zářícím stromečkem. Sedíme mlčky vedle sebe, držíme se za ruce a oba v sobě necháváme doznít to kouzlo uplynulých pár hodin.
Pod tíhou všech těch krásných dojmů na mě najednou doléhá únava, malátně vstanu a zamířím do koupelny. Teče už jen vlažná, spíš studená voda, pročež si teprve teď uvědomím, že je po půlnoci. Každá kapka dopadající na mé tělo vyvolá vzrušivě chladivou reakci. Jen tak ledabyle se utřu, hodím na sebe volné triko a nemůžu se dočkat teplé postýlky.
Rychle vklouznu pod peřinu a otevřu svou oblíbenou knížku, z níž na mě vypadne dětské přáníčko s malou modrou sněhovou vločkou na titulní straně. Odložím knihu a zadívám se na kresbu, zavřu oči a najednou uslyším tvé kroky…
Najednou se vločka stává skutečnou. Padá na moje rameno, opět cítím ten mrazivě vzrušivý pocit, jde dál přes klíční kost na ňadra a všude zanechává kousek sebe v podobě mokré stopy, kterou ty lehce mapuješ něžnými doteky prstů, pokračuje centimetr po centimetru až k palci u nohy, kde se rozpouští docela. Tvé doteky prokládané letmými polibky, krásně hřejí. Přidám se k tobě. Vzájemně slepecky mapujeme křivky těl jeden druhého a napětí zvolna prostupuje každým atomem. Prudce se obejmeme, vášnivě a nedočkavě políbíme. Napětí dosahuje astronomických výšin, někam za hranice myšlenek, reality, zkratka maxima. Dlouho utajovaná touha se naplňuje, splýváme v jednu duši, jedno tělo…
Dostavuje se vlna příjemného uvolnění. Ležíme vedle sebe a mlčky vychutnáváme blízkost a ještě pevnější spojení mezi námi dvěma. Usínám ve tvém objetí s pocitem absolutního bezpečí a jedinečnosti…
nemohu než souhlasti s pochvalami co již zde zazněly, ale proč kategorie pohádka?
Jsem teprve uprostřed a už vím, že dílko odemne dostane T!P i Výběr
Hezky se to čte.. člověka to uklidní
..přestane totiž při četbě tohoto dílka myslet na špatné věci..
ze začátku sem čekala že to bude o něčom jinym....:))
fajn napsaný, dobře plyne, vyvolává představu....
kouzelný, hřejivý a tak vůbec... krásná atmosféra, krásně napsaný, líbí moc moc :)) *
btw přimlouvám se taky za změnu "atomu" na něco, co by do dílka víc zapadlo, atom je... no prostě fyzika mezi námi :p
TEÉÉÉDA!!!!!!!!:))To je moc krásný! Ta souhra sněhové vločky a hřejivého pocitu je nádherná....no jo, Vánoce:) Pocity nádherňoučké (jako bych tam byla...no jo, ale dělat křena?:)) J.
.......vločka v bílém sněhu taje
sama ničím není
spolu s dalšími stanou se lavinou
zakryjí svět peřinou
nechť je tvá vločka tou kterou se ta lavina spustí
a zavalí tvé srdce mrazivou láskou...........
Tolik citu a něhy a přitom v příjemné zkratce. Méně opravdu někdy znamená více! Mě to chytlo za srdce.... TIP*** jak Brno
Je to vážně pěkný. Kolik emocí je v tom vyjádřeno a to jenom na pár řádkách. Smekám!
Š+S : Ach jo, my tu tak sedíme a jen myslíme na to co bude a bylo a je...je to moc krásné...Už ať je středa....!!!
tip*
lehce se ztotožňím s tím co už napsali ostatní, jediná věc, která mě v pohádce kopla bylo slovo atom, které bych nahradila něčím heboučkým, atom je slovo nehmatatelné, studené, fyzikální, těžko k němu někdy získám náklonnost