drahouši.... si mě potěšil.... :-))
no jo, koupit, ale zase na druhou stranu kupovaná - to nejni ono, to uznej :-)))
tak ještě chvilku žehli :-))) se mi to asi začíná líbit :-))
Nemám žehličku
(dnes jsem obzvláště vtipný)
jak to, že nemáš žehličku? si tak bohatý by sis porád kupoval nový věci? .-))
Ne...chodim zmačkanej...je to známka punku
dvojčí, hele, ale já ti nezatajila, že dojedu, tak ty mi řekni, kdo je překvápko :)))))
s Mikky dojedu, jojo...a jestli to komár nepoví, tak budu taky tak trochu překvápko, páč jsem trvdila, že nejedu :-)
checht, tak překvápko už nebudeš :-))
už jsi to na sebe bonzla a už to ví mám ten dojem i ostatní :-))
překvápko mám zakázaný prozradit :-)) páč eště neví na stopro, jestli tam ce :-))
Jsi holt básnířka každým coulem...pořád v oblacích...i na své vlastní děcko zapomene.
pche....náhodou já mám dceru, ale ta menuje po mně :-))
nejsu v oblacích, to bych si nedovolila :-))
Co jmenuje po Tobě? Vyjmenovaná slova? Proč jí posíláš do školy až do Bořenína? A proč si jí nevzala s sebou do Prahy?
Páč bydlí v Praze ty trdlo!
do jakého Bořenína zase?
jaká vyjmenovaná slova, máš v tom zase bordel jako vždycky :-)))
pojedu do Prahy, máš radost? :-))
Jestli přivezeš slivovicu, tak mám :o)))
tak ze mě ne a ze slivovice jo.... pcheee... si mě ranil... nic nebudeeee... grrrr
Tak jí nevoz...no :o) ...já doma nějakou mám, tak jí vezmu :o) ...co by si se s ní tahala. Hlavně že přitáhneš sebe...kytičko :o)
aha a je to.... si to žehlíš, coooo? :-)))
no, tak jo.... když si tak hodnej, tak já zase nějakou přivezu... :-))
mi to přijde, že se těšíte víc na tu slivku, ale co už... úplatky sou potřeba :-))
Co Tě nemá...slivku si můžu dojít koupit za roh do večerky...ale Tebe si tam nekoupim :o) ...ale musim Tě trošku poškádlit...
dvojčí, já vím že jsem skvělá...jo a v pátek asi naviděnou ;-)))
huráááá, dvojčí :-)) konečně rozumná řeč... :-))
a bude možná překvápko... :-)) dotáhnu jednoho, kterej nechce by se o tom vědělo :-))
kouzelníku: děkuji :-)))
tak nastopro naviděnou ;-) tralala
počkat, šmarja, nezabije mě to překvápko? ehm???
checht to nevím, ale sem mu slíbila, jestli nedojede, tak mu šicky vyprášíte kožich :-))
super, že dojedeš... s Mikky, žeee:-)))
Ty! :-))) alťo... :-)) takže sem měla zase pravdu já :-)))
Zboroušku.. cože je to??? že o tom nevííím!!!
dvojčí, si prostě skvělá :-))
Spring.... děkuji pěkně...:-))
určitě :-))
Zboroušku....broučku, ono když někdo chodí na základku, tak vesměs je to teprve holčička, jak dáma... a Vendulku neznám a co ju sem vůbec motáš?
dvojče, Ty a spol... :-)) ale je fakt, že alt si nic nepamatuje.... koukej :-)))
alťo a sme u toho, nejenže si nic nepamatuješ ... ale pamatuješ si to eště blbě... :-))
kvůliva Tobě to sem kopnu :-))
23.12.2004
alternative:
jůůů ty seš centi mentální :-)
já:
mno sem... tak nějak to tu k tomu vybízí.... není na tom nic špatného, jednou, dvakrát za rok, že ne? :-))
Ty:
jeseníky... Jeseníky
!!!
Ty:
absinth :-)
27.12.04
já:
alteeeee!!!!! varování číslo dvě :-)) ale tak nějak jsi to asik trefil... :-))
Ty:jééé - vanování, to se konečně umyju a ještě užijeme srandu, jůůů
Já:
a eště to neumí číst.... Tě utopím jak chrobáka.... :-)) to bude sranda, jak budeš kopat nožičkama a pak už nebudeš kopat, ale já budu kopat a to hodně hlubokou díru....do země... :-)) tralala
Ty:
květinu ani ženou neuhodíš
- hé utopit? mně? chichichi
Já:
alte: mě.... když už se chceš zviditelnit... :-))
jo, Tebe..... taková hlava pod vodní hladinou a ten zděšenej výraz ve tváři a Tvojí... .aaaach.... :-))
Ty:
jé já jsem blbec!
kytí, ty o mně asi nevíš něco dost důležitýho, co o sobě vím já :-)))
já:
mno, trefně ses označil... a udělal jsi to sám.... :-))
mno asik nevím... a to dost důležitýho jest co? :-)
Ty:tajemctbí :-)))
já:
už zase? :-))) si ho někam skov, aby Ti ho někdo nevykouk... :-))
------------
konec citace a teď mi řekni, co se Ti tam nelíbilo :-)))
vo ničem ani zmínka....takže pamatováka zase nemáš tak dobrýho... jak tvrdíš :-))
dvojčí, eheh, no neříkala sem to hned, že nemá pamatováka? :-))
Neznáš?????? Vždyť je to Tvá dcera!!!!
dvojčí, jistěže buduuu.... a co mi dáš? :-))) se těším, doufám, že to bude něco hezkého, roztomilého :-)))
Zboroušku, hezky si se rozepsal, ale ani slovo Ti nevěřím.... :-)))
dámy se přece nepoč.....
alťo: no jo, ale to je tedy náhoda, kdo Ti napověděl :-))
Háber: úsměv nebude? :-)) díky
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) a ešte väčší, ale nie smiech... milý úsmev....
ach děkuji.... potěšil jsi mě dneska a moc.....úsměvu není nikdy dost.... :-)))
néé, nic hezkýho, dám ti ránu do nosu, hihi :)
a alt si nic nepamatuje, to je fakt a nevyvrátí to :-)))
hihihihihihihi, a teď tu o červené karkulce, šup :-)
nemusíš mi vykat :-)) ;-)
bando jedna... :-)))
alťo, vyfrflával? :-)) to je co za výraz? :-))
tak schválně jestliá máš pamatováka, jo? :-))
Nechtěl jsem to tady tak na plnou ústa...nebyla to zas tak úplně dáma...ale Vendulka Hoževířová z 6.B ZŠ v Bořetíně.
já jsem banda, nebo já a spol.? :-)
já ti dám, že se budeš nad mojí fotkou bavit! :-))) ale jo, na to jak jsem byla poránu nasraná, mě to hned rozesmálo, že byl celej den dobrej :-)
Jen ještě k mé reakci...je to beznadějně vyprodané hlediště divadla Járy Cimrmana. To uprostřed je ulička a po její pravé straně je jedno volné křeslo. Nenech se zmást, to se jen jedna dáma smíchy poč.... a musela si odskočit. To úplně dole je trhačka lístků.
Zboroušku, já vím a sem ráda, že sis vzpomněl, že ji znáš :-))))
moooc Vám všem děkuji lidičky, to potěší víc než tisíc tipů... jeden úsměv.....:-)))
dvojče, ty jo, tě asi nepoctím návštěvou :)))
no, no..sem myslela, jak jsem úžasná a že mě nezahrneš pod "všechny" a Ty to přesně uděláš! :-))
ale Ty víš, že si moje jediný dvojče, tak to tak neber.... Tě nezahrnuju... Tě předhrnuju....:-)))
hehe a k fotce... sem se pobavila... :-))) viz q
to bude krásný, estli tady budou samý úsměvy :-))))
bude...aspoň někde....:)))
:o)))))))))))))
:o) :o)) :o)
:o) :o)
tu znám :o))
:o)) :o) :o)
:o) t. :o)
:o))) :o) :o)
:o)
ano, být se správným nápojem na správném místě v pravý čas - někdo byl šťastný člověk:))
ť
:-)))) je moc hezká a milá..... TIP
tak taky přihodim další úsměv :-))))))))) Je to milé a moc, moc krásné, děkuji..... *
a já přihodím, dvojčí..jen zírám :-o ;-)))