Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFinančnické haiku
Výběr: Fouckault, jenyk, Print, rebecca13, dream, vesuvanka, Pišta_Hufnágl
08. 02. 2006
49
12
14369
Autor
Zbora
Čas jsou peníze
Ztrácím s Tebou oboje
do rozednění
12 názorů
Nebojim :). Administrátor tohle nikdy nemůže přeřadit, je to diskutabilní. Může si dovolit přeřadit jen to, co je evidentní, třeba když uveřejní někdo svojí básničku pod událostí atd..
Kiwagamo´ag
24. 03. 2010
Haiku, tak jak je vnímáno v Japonsku v češtině (ani v jiných evropských jazycích) psát prostě nejde. Japonština má jiná specifika, takže se osobně domnívám, že forma 575 se může klidně porušit, když jde o zvuk. Tohle není haiku ani omylem, ta kategorie je trošku provokativní, takže díky za tip ;)
Kiwagamo´ag
23. 03. 2010chytrá_jak_radio
18. 10. 2007
Vzdávám to, považuji to za vysvětlené, ač takto se dá opravdu vysvětlit všecko. Jo - a odpusť malou invektivu v kritice... důležité je, že se mi to líbí, takže to nebylo pro radost jen tobě. V kategorii pro radost to akceptuji s velkým nadšením
Vždyť to není zařazeno v kategorii haiku :o) Stejně tak jako může být v názvu slovo Blues, i když se o Blues vůbec nejedná. Haiku to není, vím. Zastávám názor, že má tolik náležitostí, o kterých jsi mluvil, že se v češtině psát dost dobře nedá, proto si s ním už nelámu hlavu :o) Ten počet tipů mě taky překvapil...mám za to, že tady mám i lepší texty :o)
Dík za zastávku.
Tohle přece není ortodoxní haiku. Baští to i redaktoři a admini... Je to krásná, ba bezvadná miniatura, ale haiku má své zákonitosti...
No, prominentům projde všecko, je to jako v životě. Je ale fakt, že kdyby to byla miniatura, dal bych tip, i kdybych měl být sám... Divím se, že dal tip Bardem, který je na tohle velice citlivý...
Usmáty_autor
15. 02. 2006Parachutes
12. 02. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
12. 02. 2006Pišta_Hufnágl
12. 02. 2006
garthe ty máš takový ustálený projev řek bych
:-)*
značí to něco víc?
Ahoj mortecino.
Ustálený jakým způsobem?
A co jestli značí něco víc? Ten "ustálený projev" nebo smajlík s hvězdičkou?
pozorovatel
12. 02. 2006tři_černí_mravenci
11. 02. 2006smalt_v_dlani
11. 02. 2006
jo to je ulice, ale jak koukám tak koukám nikde žádné ovocné stromy?co se děje?životní krrize?:-))))))***
pozorovatel
09. 02. 2006
Pilar: samozřejmě je to o stromech...o čem jiném? Ty to tam nevidíš...čas - dlouhověkost - stromy, peníze - zlátnoucí podzimní lístečky, Ztrácím s Tebou oboje - opadávám před zimou se stromy, ráno už jsem opadaný. Jasný jak facka!
myslím, že ten poslední verš tam ani nemusel být, ale je to jen můj názor...jinak radostpřinášející :))) *
kouzelná_květinka
08. 02. 2006
erotika v háiku????
komerce !!!
a kde máž čtvero ročních období :-)))))))))
*t
no, sice vychodnan by nikdy nerekl ze cas jsou penize, ja bych to taky nerekl, ale jinak - fucked kurva dobry.
Jůůů to je dobrý! Konečně nějaký haiku bez všelijakejch bambusů a čajů :) t*
Diotima: myslíš z toho báječnýho seriálu? :o))) ...jojo...sice nebydlim zrovna v Perlovce...ale i v naší ulici je takový domeček s červenýma lucerničkama...pozorovatel by mohl vyprávět...má to k němu ještě blíž :o)
Eidam: já původně myslel, že Ti chybí mezera mezi o a m :o)
Levi :o)))))
dík.
Fero_Fuctora
08. 02. 2006
Fero: že posílám srdečné pozdravy Tvé krásné, snědé, třináctileté manželce.
Eidam: mám podobný problém...čím víc toho vim, tím víc se dozvídám, kolik toho ještě nevim...je to depresivní :o)
mno u mě je to trochu jiný ..... já toho narozdíl od tebe toho moc nevím :))))))
To je blbý, že to víš.. ...znám spoustu lidí, kteří to neví...a jsou docela spokojení
p.s.: hlavně to na sobě nedat znát :o)