Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZloděj
08. 02. 2006
1
0
1297
Autor
Carloss
Zloděj
Ukradl jsem něhu lehounce našlapujících špiček prstů sněhových baletek...
...tanečnic neobyčejně nádherného večera...kdy stébla trávy tančila po nekonečné pláni...ukradl jsem červeň vlčího máku v intervalech polní krajinky...kde milovat znamenalo držet jazyk za zuby a naslouchat zpěvům noci...uloupil jsem vůni nevšedních začátků a nečekaných konců...moři jeho neskutečnou svobodu a nekonečnost...mesíci všechny jeho hvězdy...i jejich třpyt, který jsem si poté dopřával v soukromí svého pokoje...ukradl jsem i poslední verš pařížské kavárny...poslední houslový klíč jarního dne...před tím než ohluchl...uloupil jsem i sebevrahovi jeho smrt...stal jsem se bláznem...natrhal květy...to pro tebe moje lásko se střípky v očích,které tančí v mém srdci...
Ukradl jsem něhu lehounce našlapujících špiček prstů sněhových baletek...
...tanečnic neobyčejně nádherného večera...kdy stébla trávy tančila po nekonečné pláni...ukradl jsem červeň vlčího máku v intervalech polní krajinky...kde milovat znamenalo držet jazyk za zuby a naslouchat zpěvům noci...uloupil jsem vůni nevšedních začátků a nečekaných konců...moři jeho neskutečnou svobodu a nekonečnost...mesíci všechny jeho hvězdy...i jejich třpyt, který jsem si poté dopřával v soukromí svého pokoje...ukradl jsem i poslední verš pařížské kavárny...poslední houslový klíč jarního dne...před tím než ohluchl...uloupil jsem i sebevrahovi jeho smrt...stal jsem se bláznem...natrhal květy...to pro tebe moje lásko se střípky v očích,které tančí v mém srdci...
achjo, kéž by někdo tak kradl pro mě... ((: mám dnes tak melancholickou náladu, že si tip neodpustím
konec je na mě moc sladkej.. taky jsem snad čekala něco víc
jináč pěkné..
akorát bych to rozčlenila...