Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečokoládový jirka
Výběr: Kid_A
09. 02. 2006
9
0
5128
Autor
Friday
recept
čokoládový jirka
potřebujeme:
mlýnek na jirku, vál, struhadlo, čokoládu (nejlépe kočičí jazýčky)
postup:
jirku rozemeleme a semeleme v mlýnku najemno (můžeme se inspirovat videoklipem the wall). poté ho pořádně uválíme , hněteme a vytvarujeme z něj jirku. toho vložíme na medem pomazaný plech a posypeme nastrouhanou čokoládou. konzumujeme za syrova, nebo pěkně vypečeného. zapíjíme cherry coke.
Dobrou chuť
jo...ale jirka je přece čokoládový i bez kočičích jazýčků a bez mlýnku:)))ach...no jo, já jsem se zase zasnila...dávám ti osumdesátinásobný tip a taky nejoblíbenější,(jestli se v tom tady vyznám)...to je krásné...******************************************************************************************************************************************************************************
Nikita_Pitralon
07. 03. 2006
anyz: jouhí
katugiro::) tak ty rovnou syrově z ruky do huby. aspoň si nespálíš jazyk:)
háber: neochutnals, nevíš..:) ď
23:40 - zapomněla!
zuzko ty vole!!! :) děláš si srandu že jo kdybys tam aspoń dala jiný jméno ale takhle si asi strčim hlavu do mrazáku do podkolenní jamky a do pytlíku od bonbónů anjednou a nemohla jsi napsat nic lepšího k mýmu včerejšímu dni, rozhodně ne! nechci se opakovat,ale je to geniality - lepim do diáře, což je pocta největší, je ti to doufám jasný?!
můžu o tobě ostatnim říkat, že jsi moje kamarádka?
jano, už jenom, že mi tykáš.... no dobře. můžeš říkat, že jsem tvoje dobrá kamarádka, hned to na tebe hodí lepší světlo
/lze mít světlo ve tmě, ale ne tmu ve světle/
ale s diářem a jirkou vysvětlíš mi pak co a jak že tak ...chápeš..) ?
B.ůT.yW.ole- 23:40 nahráno. má o asi 5 minut, ale půjčím určitě!
wo, yo, bro, no!
vanilková kola?)doufám, že z vanilky nemají sedítka nebo řídítka. to bych si moc nezajezdila.
ovšem v anglii jsem pila vanilkovo-smetanovou minerálku. (nevermore)