Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Drevokocúr" ve spodním prádle
06. 09. 1999
0
0
2328
Autor
Saša
V televizi řeší téma -
v spodním prádle prý je změna:
Trenky nebo slipy mít?
Co je dneska větší hit?
Slipy preferuje každý muž
- prý si na ně zvykl už.
Pro ženy zas sexy chlap
je když nosí trenky rád.
Kdo nakone řekne nám,
jako muž - co obléct mám?
Co lékaři doporučí?
Pružnost - volnost - co je lepší?
Už mi v hlavě nápad svítí:
Obléknu si TRENKOSLIPY !!
Počúvaj priatelko - to som nevedel, že aj v zahraničí máme kamošov - ... mě zase fascinujou ty krásné slovenské výrazy "Áno aj" a pod. Náhodou, slovenština je nádherná mám ji moc a moc rád (že by to bylo i těma příbuznejma u Bratislavy?) Díky.
zaujal ma nazov "drevokocur" - dobra myslienka, ale teraz neviem co je lepsie mat tarantulu alebo vevericku v trenkach?!
a ja sa cudujem preco mi moja priatelka stale kupuje trenky !!! :-)
kyslik
a ja sa cudujem preco mi moja priatelka stale kupuje trenky !!! :-)
kyslik
Takhlenc po ránu, v promrzlé kanceláři, když si přečtu něco takového ... dík za dobrou náladu, Sašo.
(v třetí sloce Ti, pane Básníku, chybí c ve slově nakonec - ale mi to neva...)
(v třetí sloce Ti, pane Básníku, chybí c ve slově nakonec - ale mi to neva...)
Jedny jsem si už pořídil. Elastické boxerky s klínem za slabých 450k. Paráda.....:-))))