Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLžičky
12. 02. 2006
19
0
3891
Autor
K_Anče
Na pocintanym ubrusu
zbrusu čerstvý kafe stydne
černý
kruhy pod očima.
Kupuju granule pro dospělýho psa a sobě noviny.
Sobotní příloha
dobrá tak
na šlupky
od brambor -
líh ze včerejší oslavy
na stěnách
žil ulpívá.
Strup na odřenym koleni...
Ne, nechytila sem ho, myslim.
Mami, pofoukej.
Nebo aspoň čokoládu,
tu hořkou,
tu
Můžu
natáhnout se k tobě
..ještě na chvíli?
jen se tváří...a dál? dál už nic....zaujmout...možná...stejně jako já...odřená!
pozorovatel
14. 02. 2006pozorovatel
14. 02. 2006pozorovatel
14. 02. 2006
Tak třebas v sobotu, jedu k mámě. Seznam nakupovanejch položek ti eště nachystám, kuchařský knihy sou ve skříňce nade dveřma, kýbl s hadrem najdeš jako obvykle..a nezapomeň zalejt kytky.
pozorovatel
14. 02. 2006pozorovatel
14. 02. 2006pozorovatel
13. 02. 2006
Nom moc do cha cha mi nebylo. Nesla sem v baťohu dort a hodila sem takovou krysu, že jiskry z cigára lítaly..úplnej vohňostroj. Špinavá, sedřená, koleno krvavý, na stehně jelito a dort na sračku..
promiň, ale nemůžu jinak ..........ha ...............ha........ha......ha...ha.ha.hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
moc dobrý- třeba ta kombinace kafe a černý kruhy pod očima, já asi o moc líp nevypadam a celkově ty verše jak na struhadle*
dort na sračku... :) to mi připomíná, kámoš si takhle bez vědomí přítelkyně půjčil její zbrusu nový baťůžek, který si vybírala asi půl roku a měla z něj hroznou radost... nesl si v něm pár dvanáctek ze sámošky hodil sebou, lahváče nasráč a průser na krku :))