Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBarel
Výběr: Fouckault
14. 02. 2006
10
0
5169
Autor
Eidam
V barelu hoří-
zarostlý muž s lahví, hledá snídani
Honza_Princ
19. 02. 2006
waldekke: :)))
megachaos: jojo není to nic oslnivýho.....inu což....uznávám :))
pozorovatel
15. 02. 2006
Rabb: jo je to jako živý .....dělá si to co chce :)))))
ne vážně .....je to nepodařený....nemastný , neslaný....ale mazat to nebudu.....
Pozo: jo ....ale je to nepodstatný, páč to o moc lepčí nebylo .....
pozorovatel
15. 02. 2006pozorovatel
15. 02. 2006
hm, zkus to nějak vylepšit. poslední verš třeba něco jako "ranní rozcvička" nebo "teplá snídaně".... to jsem jen tak plácnul. :) ale takhle mi to přijde moc popisný.
väčšinou stoja u obchodu s fľaškovým drijákom a hreju sa pomyslením na kvapku alkoholu v kvi
ale i tak sa dá :-)
nene .....nechám to tak...má to svůj význam....ranní rozcvička by úplně odrovnala podstatu tohoto "haiku" :)) díky za názor.
Krutejbalvan
14. 02. 2006
tož jsem to trochu pozměnil ......mno....a tak už to nechám.
hoj ...jedu zkoušet ..
No a na jeho palubě sou zásoby jídla a pití na tři týdny:))) No já fakt myslela, že jde o protiamerický haiku-teď už moc ne:).
:-) na tvoje haiku se vždycky těšim, je jasná a naprosto úžasná. Ne teda abych to s tou chválou, milý Eidame, nepřeháněla, jak můžeš být takhle zlej na lidi "z popelnic"???? minule o bezzubejch, dnes...
T :-)
kuju všem :))
Tram: taky koukám :))
Pae: já když se těším, tak jsem většinou zklamanej..... děkuju :)
Háber: :)))))))))))))))))))) Ď.