Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seotvírám tě
Výběr: sapro, Print, a2a2a, Noe1
16. 02. 2006
40
8
5186
Autor
Augustin_Šípek
zpuchřelý dnem jak jen lítost káže
doznávám nářky
bál jsem se řeči prý je prázdná
není k ničemu
bolí
mám tě plná ústa k vyplivnutí
k prasknutí rtů
mám bolest bolest mám
jen hodit kamenem a jsem bez viny
do vitráže
řinkot světců
otvírám tě
8 názorů
Hej, já už tady byla... :-) Asi mě sem tahá název...
Přijde mi to zajímavý a blízký docela- jen čím blíže k závěru, tím míň pak chápu...
Hej, já už tady byla... :-) Asi mě sem tahá název...
Přijde mi to zajímavý a blízký docela- jen čím blíže k závěru, tím míň pak chápu...
není k ničemu
bolí
mám tě plná ústa k vyplivnutí
k prasknutí rtů
mám bolest bolest mám
jen hodit kamenem a jsem bez viny
Evokuje mi to Romanci pro křídlovku, to je moje oblíbená kniha. Líbí se mi to moc. Tip:-)
otvírám tě
Pěkné, když opominu realitu. Když neopominu, velmi silný výrok
Bolestivá Menstruace
07. 08. 2006
líbí se i hlavně závěr- mám ráda vitráže, a řinkot světců... zvláštní
možná trochu hůř se mi čte, líbí se víc, než spopusta tvých vázaných.. já raději obecně volný verš.....
:o)) text ve mně nic co bych znal, resp. pocit toho nevyvolává, ale kritiky sou prdel:o) jestli se teda pod šípkem smí říkat prdel;)
Augustin_Šípek
16. 02. 2006
Ne, rozhodně jsem nemyslel, že bys měl předělávat hotový text do vázané podoby (sluší mu to i takto)...jen jsi jeden z mála autorů, kteří se tady dají číst veršovaní...a napsat vázaný text tak, aby nepůsobil lacině je podle mého názoru daleko těžší (a zároveň i působivější), než mu dát volný kabát...tak mě napadlo, že je možná škoda, že jsi i zde nevyužil jedné z Tvých největších deviz :o)