Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHeart beat {off}
17. 02. 2006
6
2
5734
Autor
Dead_Ed
Rozřežte mi duši
žiletkou
s rezavým ostřím
chyťte ji
do porcelánu
a po psích závodech
stačí ji hodit
z tribuny dolů
tam …
kde na vás
zakráká krkavec
a při chvíli
nepozornosti
vyklove vám
oči.
2 názory
running_cz
24. 01. 2007Honza_Princ
16. 05. 2006
:o))) sem se podival, i uchem.
hele, ja se tady z tech alternicku uz orosim. ja nevim, proc mi to tak silene "vadi", asi ze sem krapet uz chorobne paranoidni (hja to vo sobe vim...) :o)) tak diky.
nee...já krelím hůř.
tohle je můj alternick...jinak jsem eidam...a dead_ed...jenom při depresi.
Tak asi tak.
já kreslím takhle: www.eidam.fbi.cz
libi se mi ten krkavec co klove nepozorny oci, takze tak uplne nee... :o)
Vzdálený_hlas_moře
26. 03. 2006Vzdálený_hlas_moře
25. 03. 2006
houmles : vyklovne? :)
sid: kdybych ho nakreslil já ...tak bych ti poděkoval... :)
ostří (rezavé) - psi - dolů - krkavec - vyklovat (oči)
trochu invence... :)
díky...
a to jsi mě dvalrát žádal o rozbor díla :)))
ps:
všehcno se mění...a já také...
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
fakt dobrý, silný......velkej tipan :)
hulila: jj, José je borec, sežeň si celý jeho album, sou tam i lepší kousky :)
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
Jakubisko: díky...to je ta písnička z reklamy na telefon?
hulím_a_hulila: 5 taktů ti zrychlí tep?. nebo se pletu?
já si pouštím the verve....a rve mi to srdce.
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
Dead_Ed: nene, z reklamy na Sony Bravia, ale už jí nevysílaj...
hulila: no jasně a znám ještě 2 lidi co to maj.....i když ty ho znaj taky od mě :)) každopádně to album nemá chybu a ten chlap je kytarovej génius.....hlavně Remain se mi extrémně líbí. :)
btw Heartbeats je remix nějaký elektronický písničky z 90. let....to ne každej ví
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
což o to, on zase tak úžasnej hlas nemá, ale umí ho výborně zabarvit do tý svý hudby, takže tam náramně sedne.....je to původem argentinec, žijící ve švédsku, takže se mi líbí jednak ten temperament, kterej je cejtit v těch jeho kytarovejch ekvilibristikách, ale zároveň ten severskej smutnej chlad....náhodička, zrovna dneska sem si ho vybral v ipodu na cestě městem....a do toho vlahýho odpoledne se parádně hodil. :)
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
No ještě aby ti ho nezničil v přehrávači, to se taky dá velmi snadno :))
víc slušnejch sem jich nenašel....přece jen ještě není tak dlouho známej.
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
heeeheeee.....pěkně :) můžeš napsat nějaký dílko......
ale myslim si že nejseš sama, to jeho krasosmutnění asi zabírá na spoustu křehčích osůbek :)
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
no teeeda...koukám že sem to tady pěkně rozvířil :)) jinak - i kdybys ho nenašla tak ten vejlet stojí za to, já byl ve švédsku loni v létě a je to mňam :) já sem se pro změnu zamiloval do tamějších sl e/i čen =)))
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
to já tobě taky....ale švédsko je velká země, chce to trpělivost :)) a taky nevim jak si jinak budeš tam libovat, pze všichni švédi sou hodně světlý typy.....no a pak je tam taky velký zastoupení arabů (fuj), ale to asi nic pro tebe :)))
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
hulila: mno, mě stačilo když sem v paříži na předměstí nepotkal ani jednoho bělocha a ve stockholmu se to taky pěkně zaplňuje a když vidím jak občas vyváděj, tak mi je z toho slušně řečeno smutno :( pze se chovaj jako prasata......nejsem rasista, ale tohle je fakt, přistěhovalci z černý afriky se ve francii v pohodě zabydleli, ale tohleto bohužel v drtivé většině ne...:-/
do Mongolska jo.......to může bejt taky svým způsobem super země, civilizace v určitých místech minimální, ale zase to není žádná divočina. :) a jestli tam umřeš tak to budeš mít zajímavý, pze tam mrtvoly pohřbívaj tak, že je hoděj na louku....ale to asi dávno víš. :)
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
náhodou.....zase tak nedosažitelný to není......čet sem deník člověka, kterej byl na cestě kolem světa asi 400 dní a stálo ho to 200 000 kč, což je strašně málo vzhledem k tomu objemu....k mongolsku se dostaneš transsibiřskou magistrálou a odněkad z ruska nějakou 'lokálkou' se tam už dohrabeš......když člověk chce a má cestovatelskej žaludek, zvládne se všechno......i když zrovna já bych na to nebyl vůbec :))
hulím_a_hulila
17. 02. 2006
dobrou, ať se ti zdá třeba o tom, jak políbíš Josého pod mongolskou lunou =))