Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa rozloučenou
Výběr: Merle
26. 02. 2001
31
2
8380
Autor
Falka
Vyšehrad láká! Mně to říkej
Ne, nesmutním, to snad se zdá ti
jak se daří
Vyklouzlas brankou do zahrady
nanečisto
Nestihla jsem ti toho tolik...
Mám strach, že navždy ztratíš se mi
2 názory
Jímavá záležitost, očima myši, lidé mlčky jsou - tak tiší, nad klíčkem vyjadřuješ lítost...Hezké verše ze života zvířeny...
sestřičko jsem asi blázen...(určitě) ale mě je ti při týhle básničce už po sté tak nějak....FALKOOOOOOOOOOOOO!!! ty si ale zvíže jedno praštěný (Láskou)
seskřítku... já vím... ona ta Delirie tím, že mi tenkrát utekla, nám otevřela jedny moc důležité dveře... prošly jsme... A já jí do dneška děkuju...
FAlko??? Tak dobře, řeknu ti pravdu: Měla se u mě tak dobře, že ze své nadváhy trpěla akutními zdravotními problémy a navíc bys ji nejspíš ani nepoznala, jak byla navoněná, načinčaná atd. . Takže jsem jí cestou domů poslala na jeden odtučňovací zájezd:-)Jestli ji tam ale takhle zřídili,tak to je budu žalovat . Opravdu. Věř mi. |Je mi to líto .
Jéééé... lidííííí.... lidi nádherný, já vám to zapomněla řííííct.... :o)
***~*~*~DELIRIE JE ZPÁTKY~*~*~***
Jůůůůůůůůůůůůůůůůů, to je úžasná zpráva a moc mě rozradostňuje. Určitě jsi z toho moc šťastná, a já jsem šťastný s Tebou, Falčinko.
Jéééééééééééééééééééééééééééééé Jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů JUCHŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ to je skvělýýýýýý :o)))))))))))))))
Falinko :o))))))))))))))))))))) ...... jůůůůůůůůůů :o)))))))))))
No jasně, že je zpátky ... už jí to tu u mě nebavilo - měla se tu až moc dobře, víš .... ? :o)
PS: Bůůůů ... a koho teď budu rozmazlovat ? :o(
Kathe..?! Pak mi ale vysvětli, proč se vrátila tak vyhublá, špinavá a potrhaná...???
Falčinko a nechtěla bys živou myšku ???Ta by si s Tebou povídala, mohla bys jí hladit hebký kožíšek a bydlela by s Tebou a ujídala by Ti dobroty a vůbec :o)))
hezký
jenom nevim....? ona byla fakt natahovací nebo živá?
Jsem asi nedůftipnej. Jestli byla živá, tak to mě fakt bolí, ač by mi to většina lidí z oboru nevěřila.
Kaguášku... byla fakt na klíček... a pořád mě moc mrzí, že se zatoulala... a pořád se mi po ní tejská...
Pro Tebe TIP a pro myšičku otevřený dvířka ke mně do domečku ( bylo by jí dobře, neboj ... )
Miroslawek
01. 03. 2001
dyž já nevím co říct .... já nikdy na smutný věci nevím co říct
Třeba si našla domeček u nějaké malé holčičky a večer před
spaním té holčičce šeptá do ouška všchny krásy, co s Falkou zažila
a až ta holčička vyroste, tak se stane básnířkou...
píp
Před touhle básnířkou jsme všichni nahatí
když se nám rozcinká, myš ztratí - neztratí
když slůvka rozbrnká tak tiše, nenápadně
tak sebevědomí všech ostatních je na dně...
(nechci mluvit za ostatní, moje určitě).
Falčííííí, asi si chtěla zkusit, co je to život a svoboda... ;-)
TIPík
P.S. soví spáry jsou možná nebezpečné, ale sůví jsou roz-to-miloučké ;-)))
Falčinko, tohle je dvakrát destilovaná krása! Aspoň jsem za ni pohladil tu mou počítačovou.
TIP
Bacil: !!!!!
ech, a to byla "jenom" krysa... nechtěl bych být tím človíčkem, co Ti bude tesat do kamene epitaf... ale chtěl bych mít přístup k jeho kontu :*))
jako realista ti nebudu ničit naděje mrzkou statistikou, ale všechny síly upřu na kouzlo Dobré Náhody... a ona už si nějak poradí
jediné místo mě zarazilo... vypustil bych slovo krásné na konci první sloky
jinak je to dkonalé (jak už jsem si u tebe zvykl)
dnes druhý výběr
Čarokrásne slová, rešpekt voči forme, pointa vo finále. Už chápem, prečo toľko tipov. Pribudne ďalší!
krásné.....
a ta myška, to je Deliria, co jsi o ní psala v "jablíčkách"??
ach Falinko, to je tak krásný, ale přitom tolik smutný, že mi to až vehnalo slzičky do očí...
Tip
Verita: Jojo, to je ona, moje malá Delirie...
PanJan: Já vím... a stejně tuším důvod, proč se to stalo... sestřička možná hledala společnost...
A vůbec všichni, nechte těch slziček, Delirie je moc šikovná, určitě se neztratí, kdybyste ji viděli, jak si umí poradit i v metru...
Až se mi vrátí, dám vám vědět a třeba to společně oslavíme na mléčné párty, oříšky s sebou, Delirie je miluje...
zolli, ať tě ani nenapadne... A nemluv takhle o Delirii, až se vrátí, bude na tebe naštvaná...
Jůůůůů...........tak Šíííííííííííííííííííííí
vítr si hraje s dešťovou kuličkou a cvrnká se do nosu...a sluníčko dnes zalezlo strašně brzo.a co tahkle vzít deku a jít spát pod hvězdy?
:)
☼ (no krááásně jsi mne ho naučila)
:)))))
ať není smutno (šmarjá jak mne to nebaví)
Noc číhá na skalách hřeje se hvězdami
slunce se uklání nadbíhá cestami
na kopcích musí už lampáři svítit....
V.Merta
(právě ho poslouchám..)
Tohle není propagace toho zlobivého človíčka vyznačujícího se slovem Blik!
:))
Neumím hodnotit, tak jenom podle pocitu - je to příjemně smutné, tak tipuji *
mušičko muš
pojď ke mě bluž
nepujdu kotsourku
nebo mě sňuž
krysičko krys
poď nebo zmiz
nepujdu - byl bys mě
posledně hryz ...
Falčinko fal
kdo si s ní hrál ..?
ona se neztratí !!!
(pošli to dál)
:c)
(PrPŤŠŇŇŇ)!!!!!!!!!!!