Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSouhlasíte?
19. 02. 2006
2
0
4048
Autor
Nickyx
nejhorší hra
která existuje
se nazývá
"Na Nemesis"
chtěl jsem mluvit o tom, zda znáte nějakou horší hru, ať už v mírně přeneseném významu slova hra, či nikoli...snat jsem pochopil tvou otázku správně...
hmmm pomsta.... je to bohyně spravedlnosti a spravedlivého hněvu, spravedlivé odplaty.... spravedlnosti v bezpráví... dávala i štěstí...
...a i když jsem vybaven povědomím slavné Nemesidy
pořád tak nějak nechápu... o čem jsi chtěl mluvit
Nemesis je ve zkrace bohyně pomsty...za hru na Nemesis považuji braní spravedlnosti do vlastních rukou, i když to hra zrovna není...ještě něco nejasné?
já vám teda vůbec nerozumím :o( mohl by mě, nevědoucí, někdo zasvětit?
nevzpomínám si, jestli jsem to už udělal, takže: děkuji všem hrozně moc za návštěvu i za zapojení se do diskuse...byť ne extra plodné, nejspíš i mým zaviněním...Děkuji
Nicollette
12. 03. 2006
nemenný osud nemusí byť taký zlý, ale je jasné, že ho za tak*ý väčšinou všetci považujeme a len vo vzácnych výnimkách s ním dokážeme spoluexistovať v zhode...
člověk_který_není
21. 02. 2006
papouch, krempi: Co vám není jasné?
Háber: filosofické úvahy mám rád...:))) ď
člověk_který_není: drsné...taky děkuji...:)))
Usmáty _autor: ano, ale většinou to tak bývá...
woman_who_fell_to_earth:tu hru neznám...slyšela jsi už o někom, kdo by takovou hru hrál?
woman_who_fell_to_earth
20. 02. 2006
no jo, ale to určitě není horší...aspoň ne z objektivního pohledu...on aspoň nikoho nevraždí...ale je pravda, že ty normy malého dítěte i v něčem splňuje...
woman_who_fell_to_earth
20. 02. 2006
jo, to máš pravdu...to mě nenapadlo...ale řekl bych, že to ještě spadá pod hru "Na Nemesis"...aspoň jistým způsobem...ale máš pravdu, že tohle bylo fakt hrozné
woman_who_fell_to_earth
20. 02. 2006
není nejhorší
ale je škaredá. někdy je to teda ale pěkně těžký, jen tak překousnout
a co je podle tebe nejhorší hra?
ještě horší ale je, když ji hrají ti, kdo jsou u moci...a asi nejhorší, když do toho zatáhnou děti...
rodiče a děti? nevím přesně co máš na mysli
myslím, že nejde říci, která je nejhorší. je zkrátka špatná
viděl jsi už obrázky dětí třeba z Burkiny Faso? Chlapec, kterému mohlo být sotva osm, držel v ruce AK-47 nebo Kalašnikova a hlídal, aby náhodou někdo nešel kolem, když jeho bratr zrovna kousek od něj krade pár sušených plodů, aby neumřel hlady...
dík moc, že ses zapojil do diskuse :)))
neviděl. původně jsem myslel že mluvíš o rodičích co se rozváděj a používaj děti jako prostředek vyřízení účtů.
tohle je mnohem horší. obrázky sem neviděl, ale dokážu si to představit. jo tohle je na houby.