:-))) jednou to možná pochopím ...
To se mi dycky líbí, když mě starší a protřelý mudrc poučí.
Knížáka nemám rád a modernímu umění příliš nehovím.
Právě proto, že jsem spíš staromilec, si myslím, že B.M. prostě JE dobrej film.
P.S. ale možná, že Tě jen pohoršili ti dva klucí ... ale to musíš chápat jinak, víš .-)))
delehaye, jsi vedle jak ta jedle. ale jednou to možná pochopíš. vono i hovno zabalený do plakátu od Knížáka vypadá jako umění. ale není. není!
Včera jsem viděl v kině ... skutečně super film
Pablo : jsi ignorant :-)
Filadelfie je proti tomu černobílá agitka "Za AIDS lidštější". Včetně nemožného Banderase.
I když sloh autorky bych pro recenze nepoužila, tak chválím :o) A chystám se.
to souhlasím...ale bylo to super:-)
Už žádná avíza k této teploušské epopeji, prosím.
Důležitý je, v kterém roce se děj odehrává. Spíš z té situace jsem měl depku, než z toho románku samotného.
Jak by řekl Luk, ty vztahy nejsou žádná prdel.
Souhlasím,byla jsem na tom včera a taky mě to dost vzalo...bylo to nádherné...jsem celkově velmi otevřená ohledně tohoto téma a celkově nesnáším,když má někdo nějaké předsudky vůči homosexuálům a hlavně se mi strašně líbí dva kluci spolu :-)film dokazuje,jak je láska krásná,zároveň bolestná a tak vzdálená a nedosažitelná..a nemusí byt jen mezi heterosexuály...ale stejně jako vždy platí " ´Cause nothing lasts forever...." kapesníky doporučuju...
Souhlasím,byla jsem na tom včera a taky mě to dost vzalo...bylo to nádherné...jsem celkově velmi otevřená ohledně tohoto téma a celkově nesnáším,když má někdo nějaké předsudky vůči homosexuálům a hlavně se mi strašně líbí dva kluci spolu :-)film dokazuje,jak je láska krásná,zároveň bolestná a tak vzdálená a nedosažitelná..a nemusí byt jen mezi heterosexuály...ale stejně jako vždy platí " ´Cause nothing lasts forever...." kapesníky doporučuju...
Tady to žije, koukám!
mně teda Brokeback tady přijde celkem zásadní...možná to na mě působí víc, protože jsem holka a přijde mi to děsně dojemný a vlatně krásný, ale myslím si, že je to za prvé úžasně odehraný (když si vzpomenu na debilní role Ledgera typu Knight´s tale...)a za druhé to prostě hrozně působí...a to je důležitý! Možná jsem naivní,ale působí to tak, že to snad někoho i přesvědčí, ne?? Dy't je kruci potřeba, aby tihle kluci dostali ve společnosti šanci!!!
repulsion...promiň mi, podle mě ale kecáš děsný hovna.
pišta...LOL Robin Williams je vážně úchvatnej taťka v kleci:)
No jestli jsem se někdy u filmů s touhle tematikou královsky pobavil, tak u Ptačí klece... :)
Filadelfie je dobrá v tom, že nejspíš splnila svůj účel, a že je to první hollywoodský blockbuster s touto tématikou, což je chvályhodné. Jako film je to neuvěřitelně citově vyděračská sračka. Jak tam brečí u té Madame Butterfly! O hrůzo, hrůzo...
Je spousta lepších gay filmů, bohužel už si nepamatuji ty názvy. Poměrné známé a dobré jsou třeba Noci šelem.
Anarchy Forever !
Punk ´s Not Dead !
I´m laughing , in fact ... :-)
Čórkovat a vydávat to za boj proti kapitalismu, to už vymysleli jiní, Pablíku :-)))
delagaye, ty voe:
Don't smoke this shit!
Don't drink this piss!
Don't support these motherfuckers and their global kingdoms of money and vanity!
Darebáci.
Don´t steal a food.
Don´t steal a car.
DON´T STEAL A MOVIE !
To je vám fakt líto těch pár kaček za kultůru, holoto ?!
Ale prolejvat zobák chlastem a balit špeky, to jó ... !
:-)
To viš, taky jsem sosák...:)
pišta..ty tomu ňák rozumíš, kovboji;)
delahaye, no vidíš, tohle jsem ani nevěděl. já do kina moc nechodím. rozhodně ne u nás. fungl nové filmy se daj sledovat i jiným způsobem než jen v multiplexu. a tak to dělám já:)
Pablo bude sosák. Tutově... :)
Pablo, hernajs, Ty chodíš na všechny premiéry ? :-))
Dyk ty začali promítat až 2.3. ... :-)
adar...s tou kapačkou s tebou souhlasím:)
Ad2: zásadní? co řeší zásadního? o téhle "problematice" vznikaj filmy už hezkou řádku let. a najednou se v Akademii hne svědomí, či co? viděl jsi Půlnočního kovboje? nebo fragmenty z Hodin? Crash není jenom o rasismu.A jinak, Brokeback mountain stál proti takovým Filmům jako je Capote nebo Goodnight, and good luck, které zase připadají zásadní mně.
Neměl jsem na mysli uspěchanost, ale spíš doslovnost.
Pišta, komorní ten příběh skutečně je. Nemám nic proti komorním příběhům. Na mysl se mi tlačí paralela s mistrně komorním Soumrakem dne. Jenže mezi A.Hopkinsem a Heathem Ledgerem nebo Jakem Gylenhaalem (hlavní představitelé Brokeback mountain)je jeden zásadní rozdíl. Herectví. Velké herectví. A komorní příběh je na herecké umění sakra háklivý - v Brokeback mountain hlavní představitelé prostě nestačí na vážnost celé situace - na vážnost svých rolí. Všiml jsem si toho při záverečné scéně u jezera. A pokud vyčítáš Filadelfii uspěchanost, schválně se podívej na scénu, kdy Tom Hanks zpívá spolu s Marií Callas árii La mamma morta.Takhle vypadaj komorní okamžiky zahrané na cenu Akademii:)
Pablo, když vezmeš v ouvahu, že je to vlastně zfilmovaná kratičká povídka, tak se s tím Lee popral slušně, ne? (což pochopitelně není argument pro to, že by to bylo lepší, než Filadelfie)
Oproti Filadelfii jsem ocenil zejména jemnost vyprávění, Filadelfie je moc "hrr".
jen info :
o Capotem je velmi zajímavá stať v posledním REFLEXu ... doporučuju ....
Filadelfie je jistě výborná, až na Hanksův zamilovaný ploužák s Banderasem. Na Capoteho se určitě chystám, díky za tip.
P.S. a bohatě vám bude stačit Capote.
všem doporučuji Filadelfii nebo Kdyby zdi mohly mluvit II. Brokeback mountain je proti těmhle klasikám kýčovitej shit. Výkony obou titulních představitelů průměrné, děj předpokládatelný. Od Ang Lee jsem čekal sakra víc.Thumb down.
Ten film jsem ještě neviděl, ale snad není vychvalován nadarmo. Podle toho, co vím z recenzí, mě zaujalo, že hlavní hrdinové jsou svou homosexulitou zaskočeni, musí se s ní naučit žít. Rozhodně je to lepší přístup, než tvrdit, že být gay je úplně normální a není co řešit...
jojo, vždyť já vím:) říkam...jen jsem si potřebovala vylít pocity a tak trochu u toho navnadit ostatní...
Chápu zaujetí nějakým filmem (a díly obecně). Ale tohle je spíš upoutávka, než co jiného.
Recenze má úplně jinou stavbu a obsah.
Ber to v dobrém. .-)
jojo, přesně tak...já jsem z toho uplně vedle, tak zapomínám na důležitý informace...:)
Šedesátých, pardon. Pořád si ten systém pletu s názvoslovím století... :)
Možná by stálo za zmínku, že děj je zasazen do počátku sedmdesátých let, hodně to pomůže v chápání chování těch dvou...