Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHaiku led(n)ového ostří
28. 02. 2001
8
0
5378
Autor
Carodej
V lednovém mrazu
umírá staletý dub
pod širočinou..
Nejsi:) Když už mne tak čteš, podívej se na mé dnes ještě nepublikované dílko (kvůli novému seznamu:( ) a díky:)
jsem vadná, když dam zase tipa??? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Miroslawek
06. 03. 2001
Albi: mně se víc líbí ten "hodnější-víc" :-)).
Albi, Mahoney: nejhezčí překlad, co jsem zažil byl k americkému historickému vozu Thomas Flyabout a zněl Tomáš Vůkoleť.
Mahoney: tenhle srandapřeklad používá snad každý. Řekl bych, že je asi stejně běžné, jako říkat mobilu debil nebo Windows Wokna. (Tedy aspoň mezi lidmi, kteří o interfejsech vůbec mluví.)
albi: aha - já se s tím nikde nesetkal, to bude asi tím, že dělam spíš prodej, a koncáci často nerozumí ani slovu procesor :-))
Promiň Carodeji z haiků asi jednou umřu taky.I když mi není tolik jako dubu ale jsem asi tak natvrdlej.Mě to nic neříká takhle může umírat každý.Ale přeji ti dostatek chvály jak se na písmáku haikům dostává.
Ostrovidka
28. 02. 2001
Táákše...milatchku....já jsem již zcela přehájkovaná.a navíc to ve mne vyvolává Ty prapodivný asociace...jako lesíček..hězdičky..nó dyk víš....
Jinka souhlaším s tím předepisujícím výrobním číslem začínající na r.
:)))
Jo, jo.
Když jsem poznal Majku,
napsal jsem jí haiku.
Kdyby byla hodnější,
napsal bych jí toho víc...
Černokněžník: TIP
rs232: Mě se zrovna tahle haiku líbí. Má správnou formu i náladu (na rozdíl od mnoha jiných zde, které jsou haiku jenom formou).
Janis: RS232 není výrobní číslo, to je druh počítačového interface (česky meziksicht).
Wopi: první dva verše se mi líbí, ten rým Majku-haiku je super.
Celkově je to blbost, protože širočina neslouží ke kácení, ale pouze k opracovávání dřeva (trámy, desky), takže kdo někdy viděl širočinu a dělal s ní...tak by s ní nikdy nekácel staleté duby...a zvláště dnes v době motorových pil... :-))
Jinak to není zas tak špatné Haiku...