Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZas svítíš
Výběr:
28. 02. 2001
34
0
5317
Autor
Merle
Už zase svítíš.
V koupelně,
v kuchyni,
v pokoji.
V celém tomhle bytě.
Už zase svítíš.
Zbytečně,
marně.
Podvědomě?
Jako by ses bála tmy.
Už sakra zase svítíš...
Do noci.
Do světa.
Do celýho mýho života.
A já znova procházím
marná ty-já kdyby...
dobryyyy, nejak dlouho jsem Te necetla,.... coz se pokusim v pristi petiletce napravit :-)
Aneb dik za prijemne prekvapeni* ..nejen z tohoto dila.
sne_žienka
23. 12. 2002
vidím, že jsem tě marně varoval...
nu což, každý svého výtěru strojvedoucím ;)
Merlíku! Tuhle si nech přepsat do kádrového posudku.....!
Nádhera, nemám k ní ta pravá slova a tak radši běžím zkontrolovat světla v hale a na rozloučenou si *nu...
Žjóva! Tak tedy - abys věděl, kámo - přísahám na svůj holý pupík, že tohle je to ABSOLUTNĚ nejlepší, co jsem od tebe četla, a že ten posun, který tam vidím, vnímám jako posun k lepšímu...
Nikdy jsem tvým básničkám nepřišla na chuť a vždycky mě to mrzelo, ale tohle - tohle je úžasné.
Mimochodem - pro koho..?
No né, Merle. Další výtvor a k tomu září. Fakt dobrý.
A všichni pánové, moc koukáte na Novoty...
Ryska: tlap@
Regis: i já mívám špatný dny ;-)
rire: náhoda...
Janis: kdo ti udělal modřinu? Dej mi jeho IP adresu a já ho ztluču paketama, co se do něj vejde!
Cavalera: fakt? já to považoval za trapně průhledné a jednoznačné... dík za upřímnost.
All: děkuji...
ále lidi, přece byste po ní nechtěli, aby zhasla...!
:-))
P.S.
jsem tu užnevímpokolikáté a... když já... tak nějak... rozporuplně... nevím
merlííí
to víš při mém prapodivném zvyku "reflexně lámat ruce" wobčas nějakou tu modřinu chytnu....A pak chtěla jsem jí začarovat jenže jednak už na to prostě nemám. a jednak čarodejnice umírají dneska tak strašně rychle:-)))
Pššššttttt!
No já sice taky...ale těch zloměnin.zadrátovaných čelistí.sádrových krunýřů už přece jenom bylo dost
:-)))
Jsi Básník, jakože tohle je POEZIE... Jestliže někdo stoupá schůdek po schůdku, pak Ty to právě teď bereš po štocích...
vstávej semínko holala
(to já jen že jsem si udělala modřinu...)
nebóóóóój už zase jdu
:-)
Je to asi dobrý, neb nepochopený věci jsou prý nejlepší a já to nepochopil. Nu což, tak aspoň pozdrav z léčebny:-))
cava:-) ja se ani nesnazim chapat co chtel basnik rici, vybiram si svoje zrnicka.
a za ne pak, ciste osobne, tipuji
Miroslawek
28. 02. 2001
Ta moje taky pořád svítí, a navíc nemačká zubní pastu od konce :-))
Teď už vážněji - je to pěkné a dávám tomu Ť.
Ostrovidka
28. 02. 2001Ostrovidka
28. 02. 2001
Merle... nádherný.. .. TIP jak hora
a.. cos to říkal, že už nepíšeš? :)
Bacil: a pořád nechává dole prkýnko :)