Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZabalte to klidně do novin
06. 03. 2006
21
0
3639
Autor
K_Anče
Je to jen stín,
kterej
vrhám
mý vnitřnosti
na papír
s plesknutim dopadaj
na misky vah.
Závažím
byl mi třičtvrtě roku
a o nějaký to deko míň…
Děkuju, všechno.
Zaplatim.
To nebylo kvůliva poděkování - já to myslim upřímně (ale ne jako Gross!!!)
Nevím, zda tam nevidím něco víc, než tam je - ale nešť : je vzácné najít takový nadhled v situaci, jaká se ti vytvořila. Dobrý, proklatě dobrý...
Čau ajdame (krájenej nebo vcelku?)!
Sem po třech dnech zase v práci a nějak se nemůžu zapojit. Sme byli na výjezdnim zasedání na Seči, všude přes metr sněhu a blejskalo se to..a v Praze zas ten sajrajt.
Díkes pánové!
Noe, už můžu reagovat! Sem byla zařazena na seznamu svejch neoblíbenejch..což svědčí o mý donebevolající blbosti nebo poruše osobnosti--nebo kombinaci obojího, s přidruženim dalších symptomů ztráty zdravýho úsudku:)))
pozorovatel
06. 03. 2006Whitesnake
06. 03. 2006Pán_pupenů
06. 03. 2006
Chtěl jsem napsat to, co Print. Je to dobrý. Je to ironické a přitom nevykonstruované. Moc se mi to líbí.
Sakra - jak se tu teď posílá tip*???
Hrbole, to je nic--nám v práci zavedli nějakej sajrajt "elektronická evidence přítomnosti" a taky se v tom furt hrabaj - a vypadá to, že sem minulej tejden půl pracovní doby byla někde v čudu. Hm, jestli se od toho bude odvíjet výše odměn...
díky, všem...sem to vkládala na třikrát a pořád to nemá požadovanou formu. Chyběj tam dvě mezery a za koncem je spousta volnýho místa. No a kdyby se někdo z vás chtěl vracet k mejm staršim, tak je najdete podle toho, že v hlavičce není autor. Asi taková protekce, dadí:)