Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes nebudú snežiť slnečnice, ale veľké vločky

12. 03. 2006
8
3
505
Autor
Ycidd

Dnes nebudú snežiť vločky, ale veľké slnečnice, ich hlávky, budú nám vystieľať cestu k nám.

Dnes nebudú snežiť vločky, dnes budú snežiť obrovské listy lekna, ešte trochu vlhké vodou z čerstvého jazierka

a prikryjú krajinu zeleným bozkom.

Ľudia budú kýchať od toľkého peľu a sviežeho vlhka, ľudia sa budú predierať záplavou rastlinného pletiva a stavať z neho snehuliakov.

Celú krajinu prereže ďalšia vločka - plocha - a rozdelí ju na dve polovice. Niektorí ľudia budú patriť do oboch.

Potom budeme hrať spolu hru: budeme sa snažiť prehodiť slnečnice a lekná cez Plochu, aby sme sa zbavili svojich prekážok, môžme skúsiť pozametať celý svet.

Bude nám ľúto za snehom, za celistvou hmotou, za oceánom vločiek, ktorý padal vytrvalo po kúskoch k naším nohám, predierajúc sa tvrdým vzduchom, dýchajúc jeho kyslík ako my, majúcim úlohu uspať živé, upokojiť horúce, vychladiť rany.

Budeme sa chcieť kúpať v snehu, piť sneh, kresliť do snehu a budovať si z neho obydlia.

Tušiť, že je to plocha, ktorá predeľuje niektoré dva svety na dva, len niečo dvojrozmerné vo viacrozmernom svete.

Niečo, čo nám obaľuje zemeguľu do priestoru.

4 dimensional cube


3 názory

Ycidd
18. 11. 2006
Dát tip
no na babky som nemyslel, ja som zatial ziadnu maniacku nevidel:)

..aha...vdaka za vysvetlenie..usmevyyyy...

Ycidd
15. 03. 2006
Dát tip
Dakujem za navstevu. Inac to, co vidite na obrazku je dvojrozmerne nakreslenie trojrozmerneho modelu stvorrozmernej kocky.

vesuvanka
12. 03. 2006
Dát tip
zajímavé, líbí se mi.... TIP

mortecino
12. 03. 2006
Dát tip
mi taky velmi..osobité řek bych. nic podobného sem nikdy nečet

...mne sa to lubi...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru