Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNEPLÁČU
12. 03. 2006
13
1
3974
Autor
eleja
v půlnocích
něžně zvrácená
umírám
po přeslici
že jsem ti
ženou
nikdy nebyla
1 názor
hehe, mě to povídej, já dycky jdu s mou přítelkyní vendulí (která taktéž píše a lépe než já) na oběd a křáp nás zmerčí a zvolá: "ha, básníci!!!":) tak vidíš, nejsi v tom sama:))) náhodou, myslím, že máš na ty tři stránky docela potenciálu:) těším se na pátek (pokud to teda proběhne, co jsem slyšela o prostorách sklubu, nejni to nijak valné...)
chichichi, ja jeste nikdy nic na tri strany nenapsala, to nezvladam ;-)
na vecurek se tesim mnoho, byva to take prijemne tam, az na to moje pokazde uvedeni Krapkem - bych dycky nejradsi utekla a nekam se zakopala, chjo. kez bych bola taka literatka, jak o mi tvrdi :-)))
příjemná miniaturka...nesmutni:) to se také těším na lit. večer jestli mluvíte o něm teda. Křáp už nemluví o ničem jiném:) za dílo tip(ale jenom maličký...až to příště bude na tři strany tak bude veliký, to víš, aby jsme nekazili rovnováhu:))))
tech 11 novych jsou na nejakych autorskych strankach,,
ja..budu..rek bych.
mno, as ano, uz jsem tam temer jako cestny host (dyby aspon cestny :-))
avi mi moc nepomuze, mi furt jaksi prudily, takze jsem secky vymazala .... ale stejne mi to porad pise, ze mam 11 novych :-))))
a ty? budes tam?
ps: dik za kritiku ;-)