Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se..zkouška mikrofonu
Autor
Rabb
ZKOUŠKA MIKROFONU! JEDNA! DVA! Jak to vypadá, hoši? Dobrý?
Zatím nic. Zkuste to ještě jednou.
JEDNA!! DVA!! ZKOUŠKA! ZKOUŠKA! Tak co?
Ani náznak.
Já se na to vyseru. Ještě jednou a balím to.
Dobře, můžete.
JÁ SI ZPÍVÁM.. JÉÉÉ.. OU JÉÉÉÉ.. Co teď?
Pořád nic.
No to si snad děláš prdel! Hošánku, ne-ser-mě! Já tam, vole, naklušu a jestli uvidím, že tam, vole, všechno svítí zeleně, tak tě naučím lítat!
Šéfe, opravdu. Já si z vás nedělám srandu. Nevzdávejte to.
SKÁKAL PES, PŘES OVES, PŘES MINOVÝ PÓÓLE. A jestli mi teď řekneš, že si svý chlastem vytrénovaný hlasivky namáhám zbytečně, tak to tady rozkopu!
Nerad to říkám, ale...
KURVA! JDU TAM, VOLE! SI MĚ NEPŘEJ!
Muž v kožené motorkářské bundě s nápisem Harley-Davidson na zádech zahodil mikrofon do davu pobaveně přihlížejících rockerů a jako vystřelená kulka zamířil ke zvukařům. Svůj planoucí zrak upíral na malou boudu a představoval si, jak litry benzínu rozlévá po stěnách a s šíleně vyceněnými zuby škrtá sirkou o podrážku. Dlouhými kroky se hnal loukou. Jednou zakopl o drn, upadl, zaklel do nebe, stoupl si a pokračoval. Pravidelný rytmus paží a nohou připomínal parní lokomotivu s nefunkčními brzdami. Rameny rozrážel nic netušící lidi s pivem v ruce - někteří neudrželi stabilitu a s žuchnutím dopadli na tvrdou zem.
Postupoval jako kráčející Godzilla, která se chystala udělat si z Prahy dětskej koutek. Nechtěl slyšet žádné výmluvy, teď si to s těmi zvukaři pěkně vyřídí. Ani mu v zápalu boje nedošlo, co nedošlo, nebyl si schopen připustit, že by mohla být závada na přijímači a ne na vysílači. Zatracená zelená světýlka.