Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa vlastné oči
02. 03. 2001
5
0
2640
Autor
Sýkorka
Chcem počuť
na vlastné oči
ako sa
zúprimníš
a tvoja duša
skončí
obomknutá
v sčerenej dúhe
očného jazera
nie príliš oblečená
kvapka
viac nebude
osihotene trvať
vypočuj ma
na vlastné oči
čoskoro.
... slzy na krajíčku ... snad ještě krok, snad už jen jeden ... v tisíci /je to nádherné pro všechnu tu touhu vlastně zemřít .../ ... Silvi, ten vítr TAM - TU ... hladíí ...
...
vypočuj ma
na vlastné oči
...
Moc krasne, uprimne a pro me i smutne.
TIP!!!
Miroslawek
06. 03. 2001
Silvi, Azi, vy ste sa teda zúprimnili, :o))). Silvi, robila som doma anketu ohľadne zúprimníš a zúprimniš, :o))). Vyhralo prvé na 100 %, takže asi to má tak byť, :o)). Preklep, :o)
Azi: ;o) to urcite ziadne mile nezne divcata nerobia ;o)
Bixi: Ono je to preklep :o)
Silvinka: U nás určitě ne.. asi se budu muset porozhlídnout v nějaké jiné zemi.. ;-))
a já si (někdy) přeji, aby mi (někdy) milé nežné holky psaly podobně krásné slovíčka
Silvi, tuším, že tiež skladáš na neologizmy...a darí sa Ti to výborne ( čo takto zúprimn-í-š ? :o))), prepáč, že rýpem ! )...sčerená dúha v očnom jazere ma uchvátili a vôbec sa necítim osihotene v spoločnosti takých nádherných slov...báseň nalieha...veľmi...Silvi...
Neříkej dvakrát, pejsku, nebo sednu a...:))) Ale nevím, jak moc zvládnu být milá a něžná:)))