Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokud si přečtete TOTO, myslím, že TO nebude ztáta času...minimálně pro mě ne...
21. 03. 2006
4
0
2314
Autor
Nickyx
"Ladies and gentlemens"...začal tradičně projev amerického prezidenta George Bushe. "Jsem rád, že vás mohu přivítat v této úžasně rozvíjející se zemi, která směle směřuje k demokracii. Dnes uplynou již tři roky od pádu Saddáma Husajna. Od pádu diktatury. Režimu, který potlačoval i ta nejzákladnější lidská práva..............Jako vděk našim vojákům a iráckým mužům a ženám, kteří denně nasazují své holé životy, aby potlačili tu hrůzu, bezpráví, které se dělo a nebýt nás i děje dnes, jsme pro ně připravili i tento nádherný ohňostroj, který, jak brzy budete moci shlédnout, bude naprosto úžasný. Děkuji vám za pozornost a tím zahajuji OPERACI OHŇOSTROJ! Á - HA HA HA HA HA HA HÁÁÁ!"
Usmáty_autor
29. 03. 2006
omlouvám se, jestli tě to pohoršuje, to v mém úmyslu nebylo...nemá to být vysloveně k zasmátí, je to být jen taková odlehčená forma poukazu na problém...snad to chápeš...děkuji za návštěvu a názor :)
Kdyby to nebylo vážný,tak bych se tomu musela zasmát.Ale bohužel mě to spíš zaráží...a taky pohoršuje..
woman_who_fell_to_earth
22. 03. 2006
mi to připomělo maličko jeden fejeton, co nám nedávno předčítali o babičce a OBROVSKÉ odměně za její práci denní i noční, neustálou, namáhavou, vyčerpávající.. a donutilo zamyslet...