jo prý "vrchol" nebo co. ani nevím. Týjo no :-) bojíme se. časem si přeštu všechna Tvá díla :-) teď jsem na to málo při smyslech. já jdu. tak ahoj. a díky :-) jo.
tak
díky
tomuhle
si
tě
dávám
do
oblíbených
bacha...sleduju tě:D:D:D:D pěkné.D.
smutná uvnitř je. děkuju Ti moc!
nevim proc, ale prijde mi desne smutna...a moc povedena *
..co se dařit /ne/má:o)
díky Ti vřele.
Fakt mooc povedená...když se podaří....:) jednoznačně tip*
děkuji Ti, děkuji Vám oběma.
jo, je moc fajn ... málokomu se takhle jarní povede .. *
píšeš dobře, lehce, samo to čtenáře vede, nikde to nedrhne; tebe si přečtu celou; TIP
Týjo, díky moc všem... Kubík: dík jsi hodný:) zase se zastavím.
mařen: to je krásné, děkuji.
ach...! :'(
To jaro je natolik profláklá sfiňka, že se divím, že se dokáže najít tak originální a nádherný kousek...a přece. děkuju
Ani nevím, proč se mi líbí tvůj tón. Je čerstvý, slunečný, barevný, tvůj jemně nostalgický cit... gratuluju *
Ani nevím, proč se mi líbí tvůj tón. Je čerstvý, slunečný, barevný, tvůj jemně nostalgický cit... gratuluju *
solomon: děkuju:o)
a2a2a:) : Já si moc vážím všeho, co mi říkáš:) Tvá slova jsou mi poučením, nápady co zlepšit nebo naopak nechat tak, či utlumit. A máš naprostou pravdu, přemýšlím..tedy aspoň o něčem:)
no nevím jestli mi jde.
já se sebou nikdy spokojená nejsem.. to nejde hm.. ale Ty píšeš opravdu úctyhodně.
děkuju moc za všechna Tvá zastavení, měj se krásně.
Natálko, nenech se mýlit, že báseň hodnotím převážně nedobře, to bych nedal tip. A dále vždy půjde jen o subjektivní pohled bez nároku na pravdu. Je to ovšem dobré proto, že ať člověk s kritikou třeba nesouhlasí, určitě o ni přemýšlí a určitě se mu vyjevují možné jiné alternativy.
Navíc to nejdůležitější je, že ti psaní jde, ostatní jsou drobnosti, které dělá většina z nás.
Kdybys věděla, kolikrát já se vracím ke svým textům, než jsem spokojený ? Jsou to často desítky návratů.
vzdálený hlas moře: děkuju:)
a2a2a: ó, díky za Tvou kritiku:) je moc krásná a obsáhlá, vážím si toho, moc-a tipa. spíš to vypadá že je z více procent špatná než dobrá:) v podstatě si vůbec neuvědomuji proč tam některé věci dávám i třikrát i devětkrát.. jak to cítím, tak plácnu. proto je většina mých věcí divná, něco jim chybí..ale.. it's me..
děkuji Ti za všechna ta krásná slova.. a za návštěvu:) bylo mi ctí:) měj se pěkně
Natálko,
přečetl jsem si, že je ti snad teprve těch kouzelných 15 let a je-li to pravda, pak kloboukdolů před tvou básní. Osobně se mi trochu nelíbí prvek, kdy v jednom řádku, verši, používáš několik příměrů za sebou - např. nožičky, ručičky, hlavičky - a to proto, že se to tam objevuje celkem 4x a jako nápad to začíná být nudné. Kdyby to tam bylo jednou nebo dvakrát, bylo by to podle mne lepší. Splnilo by to úlohu oživení básně a jejího rytmu lépe než takto. Také opakování motivu s dětskou flaškou není podle mne dobré. V podstatě se opakuje i významově i tvarem a navíc ten dovětek a v nich koupat je zjevně doplněk do jakéhosi rýmu, ale bez významu.
Ale daleko více věcíse mi líbí. např. to o tom pánu a bezdomovci, o prodávání jara, o hodinách, které o nás zakopávaly, o ulízaných světech a slečnách místo náušnic na konci řádku.
Báseň působí svěže, lehce, má dynamiku, prostě a krátce, jsi šikovná - TIP
Tak ti nevím, jestli je hezká nebo pěkná :))
Každopádně t.i.p
mělo by tam být pár enterů navíc, ale to už nějak nevyšlo.. Děkuji Vám všem... nesmírně si toho vážím, děkuji
*! bez zaváhání posílám tip. krásné
Och. Myslím, že se pořád zlepšuješ... a to je moc fajn.*