Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZvracím
03. 03. 2001
1
0
3191
Autor
Dave_Zw
Zvracím
V proudu páchnoucích zvratků
se chci zbavit hnusu
odporná pálivá vroucí kyselina
tryská z pootevřených úst
horká niagára se slizce klouže po vypraném svetru
v křečích vraždím třesoucí se zbytky sebe
ve zvratkách se roztékám v dolině nekonečna
pádím z kopce natrhnutá berle
zvracím a dávím listy stromů
klečím drtím hlavu vlasy les
píšu stromům nad hlavou
pes zvrací lidé zvrací
země je pokrytá zvratky
z mraků prší zvratky
zvratky jsou kousíčky člověka
který ze mě vyšel proudem
zvracím sám sebe
vlhkýma rukama sbírám ze studených poblitých schodů
sám sebe
jsem ve svých zvratkách sám...
není to ani nechutně zpracovaný, a když sou na každym řádku "zvratky" tak by mi to snad ani žaludek neobrátilo.... nuda.... přitom takový pěkný téma :-P
Semipalakva
02. 06. 2001
Merle: To je vek autora tohoto dila (rikal jsi, ze nevis, kolik mu je
) :-)
Cituji - Merle: "víš h. i o dospělost (kolik ti je nevím)"
Já: "18,3" - to je údaj u Dave_Zw Dave_Zw: "Děti jsou lidé do 18 let"
Dej si ty tři citáty dohromady... :-))))))
Já: "18,3" - to je údaj u Dave_Zw Dave_Zw: "Děti jsou lidé do 18 let"
Dej si ty tři citáty dohromady... :-))))))
Merle: 18,3 , to už opravdu je nejvyšší čas poučit ty do 18 let !
:-))))))))))))))))))))
Dave: je vidět, že dětech (a pedagogice) víš úplný hovno (bez odpuštění). Navíc se mi zdá, že víš hovno i o dospělosti (kolik ti je nevím). Jen doufám, že buď jednou pochopíš, nebo mít děti nebudeš.
kurva to si mě vytočil
Jakpak bych věděl o výchově dětí......
A vůbec.....
tady vůbec nešlo o žádnou výchovu.......
jde o pravdu....aaaaaaano, správně.....pravdu...........
Jinak se všem omlouvám, netusšil jsem, že vám udělá takový šok.......
Semipalakva
11. 03. 2001Semipalakva
09. 03. 2001
Semipalakva :-))))))
Takovy miminka blejou po kazdym jidle..!!!! A to pijou jenom mliko....
Lampíí..tak elegantně.jó?...doufám že mi to zítra názorně předvedeš
.)))))
a Davea nechte......už to párkráát slyšel!
Díky všem za ohromující kritiky. Jo, jo....morálka nade vše, co?
Pokud si někdo myslel, že jde o vtip...NEŠLO.
Jde mi o to, že děti nejsou BLBÉ bytosti před kterými máme pořád něco skrývat.
Snad mělo moje "zvracení" sloužit jako odpuzující příklad...jako lekce. Děti by měly vědět i to, co není hezké. To je můj názor....
"Žijeme ve světě plném postojů a umělých ksichtů...!"
Dave: tvoje deti....
ale... ne, deti nejsou hloupe, opravdu ne
ale... necenzurovat jim veci osklive
ale... NESATUROVAT JE SVINSTVEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kdyz budu pul zivota cist o zvraceni a pul zivota cumet na vrazdeni tak ME TO POZNAMENA, nemyslis?
I proti me vuli.
Je na mne co si vyberu - ale zalezi i na tom,
CO JE MI VYBRANO!
Dospely clovek ma za sebou zly zivot a hezky vzominky jen na detstvi - a to jeste jen nekteri.
A ty chces UPRIT pravo na hezky vzpominky i detem tim, ze je znicis timdle.
GRRRR. Neutocim na tvou osobu, ani na poezii - jen me prepada zoufalstvi nad tou zasti a zlomyslnosti, nad neprejicnosti toho hezkeho, ktera me zaleva akorat z toho, ze jsi todle dal PRO DETI!!!
lekce. :(
ano, lekce o lidech. o lidech, kteri nemaji poneti o zodpovednosti. nemaji poneti o povinnostech a krici jen o PRAVU, pravu na vyjadrovani se.
a vzpominam si na jednu Brizovu basnicku.
a vubec. zkazils mi den.
Nemyslím, že by někdo četl celý život o BLITÍ. Jenom tam ta HNUSNÁ složka jaksi chybí......
Snad to zabrání pozdějšímu zklamání...
Kateřino ..jistě, že jde o dílo...ale pokud je autor tak dobrý aby vymyslel dílo...tak by měl poznat do jaké kategorie se hodí....ne?
bohužel myšlenka byla krásná......chudák zazů
Dave! Že se nestydíš to zařadit do této kategorie. To jsem od tebe nečekala!!!!!!
:o(
Tohle je moje noční můra. Co jsem komu udělal?
Přeji všem autorům, kteří přispěli do kategorie Písmáci dětem, aby každé jejich dítě bylo celým životem provázeno díly(em) svého rodiče!!!!
Eternal !!!!!
Dave Wz: doufám, že seš spokojenej sám ze sebou...jak ftipné dát něco takového do Písmáci dětem...:-(
Koukám, angažovaná poezie, něco jako tenkrát Akce pro tři milióny, jenže tohle je o chlastu :-)
No vzhledem k tomu že sem dneska asi takhle vypadal tak mi to příde dobrý.
pismak detem definitivne v blate cest
nicmene ta basnicka je drsna...hlavne prvni pulka, nebo prvni dve tretiny.
nevim jestli se smat basni i prologu nebo plakat nad osudem mirumilovne kategorie
To je dobře nechutný. Taky nenávidím, když je mi zle od žaludku. Tip tomu dost dobře dát nejde, ale myslím, že to velmi přesně odhaluje podstatu problému :o)))
Souhlasím s těmi, kteří pozvedli svůj hlas v nesouhlas, protože tohle do této kategorie asi opravdu nepatří.