Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivka, co neumi rici NE
05. 03. 2001
13
0
5773
Autor
Stevenson
Dívka co neumí říci NE…
Když zimě jaro dává vale
já dostávám myšlenky KALÉ
a učím se jak malé děti
zase celý svět NÁVIDĚTI..
Vše kolem sebe zase cenit
přestat si zimomřivě LENIT
přestat se chovat podivně
a všechno brát jen GATIVNĚ.
Začít být zase DUŽIVÁ
nepohřbívat se za živa
a radovat se s novým jarem
nad každým kvítkem, každým ŠVAREM.
Je přece věc to nezbytná
býti i v lásce DOBYTNÁ
a zjemnit se a nebýt hrubá
zvláště když prijde hezký KNˇUBA
který se má srdce horoucí
a i jinak je MOHOUCÍ..
Když chytrý je a není trapný,
ba naopak docela JAPNÝ
aťˇzavolá, třeba i z dálky,
obléknu svateční si DBALKY
a natruc vnitřní nápovědě
a na nic kolem sebe HLEDĚ
s gracii něžné v říjnu laně
já oddám se mu OHRABANĚ…
( to by jste lidi nevěřili
co na screenu vydrží Net..
psala bych možná ještě chvili,
však zlomil se mi právě HET)
Vzdálený_hlas_moře
16. 10. 2006aleš-novák
28. 07. 2004cekanka_ucekana
19. 03. 2004cekanka_ucekana
11. 03. 2004aleš-novák
11. 06. 2002
Nevim jestli si Papouch hraje na Katovnu, ale ja sem se moc hezky pobavil - po velmi dlouhe dobe zde na Pismaku.
-tip-
Lasy
Božííí!!! Perfektní, máloco mi teď tak sedlo, jako tahle koňůvka!
Jeden tipec letí do zámořííí!!!
Jsem rad.. ze sedlo.. a doletel.. diky..) ale jak vidis, na zrejme kazdemu..)0 to sedlo.)
PAP/ ale to je preci bezne, ze.. ))byt takovy huprimny..) a neplacat po ramenech..) jen to lenit si na slunicku a treba kale myslenky se opravdu ted pouzivaji.. treba jako "dovca"?? to jsem chtel overit.. mimo jine.) Kruci.. !!!
dobré, ikdyž takové skutečně kostrbaté (plynulostí)... nad tipem váhám... a protože máš ode mě každou chvíli nějakej, nedám ti ho... bléééé :-P
Nu pogodi, papouch! Tak já se rozplývám nad každou...? Já se asi půjdu kouknout na Tvoje sebrané spisy a vyjádřím se. Po zásluze - někde se asi tomu rozplývání neubráním, třeba Peříčko z Falky je opravdu sqělé, ale to už jsem tam, pokud si vzpomínám napsal.
Možná ten dojem o rozplývání plyne z jedné věci: když se mi něco líbí moc, rozplynu se v tipu. Když líbí, ale ne tak moc, napíšu líbí nebo smajlíka. Když nelíbí, mlčím. Kritizuji většinou jen, když mám co konkrétního vytknout.
uáááchacha prej Peříčko z Falky :-))) chuďák Falčí, to jako
že jsem ji vošklubal? Jako slepici? :-))) nééé, Albi, ta slépka
co přišla vo pééro byl plameňák ... fax mě rozesmál, dík :)
hihihi Albíí, tak už se nečepejři :-)))
..ad.: - Kritizuji většinou jen, když mám co konkrétního vytknout.-
No šak to já též.
Jinak - rozplýváš se mnóhem častěji, než já a to i (PODLE MNE)
nad slabými dílky. Ale to je přece Tvůj vkus a to jsi Ty
a takovej zůstaň :-)))
A mé posbírané spisy nech spinkat, je tu spousta mnohem lepších :)
Dyk já to gómu, kemo, že to byl fajrák.
Jenže byl pro Falku, tak jsem to schválně zkontaminoval.
jo, má to nápad, ale .. kruci jak to říct ..no, .. žes' to psal z jedný vody?
Přiznej se :-)
ono... tahle hříčka - třeba "kňuba/nekňuba", "japný/nejapný"..
už byla omílaná často ... a pak ... třeba "kalé" (myšlenky),
"hledě", nebo "lenit" jsou
běžně používaná slova ... s tím si chtělo víc pohrát.
Celek na mě působí kapánek kostrbatě.
Jakoby prvotní nápad násilím odsunul do pozadí formu a ucelenost.
Zato velmi, _velmi_ ! cením "zlomil se mi HET" to jsem FAKT vyprsk' :-))
...ale na píp to není .. nezlob se, není to ... "zmáknutý"
Papouchu, myslím, že jsi moc kritický. Těch neotřelých slov je tam víc (švar, dbalky, ohrabaně...). A ten het to ovšem opravdu korunuje. Vzpomínám mi na J. Suchého: Nesužovaly mě sice žádné neduhy, ale na druhé straně mě také nerozšiřovaly žádné duhy.
Já ten tip dám.
Jo, je to dobré. Není zcela originální, ale zpracováno výborně. Dobrá dvojice s tou předchozí!
Je to na tip. Papouchu, vrať se do klece :-)).
Myslím, papoušku, že jsi byl moc přísnej... Ale do klece tě zavřít nenechám, to teda ne, Wopi, na to pozor, papouška budu bránit celou svou BETYČNOSTÍ!!!
Tip*
Dekuji za obhahoby "otrelych" slov.. zrejme ta cestina za tech par desetileti pokrocila vic nez jsem si tady vsiml.Ja jsem "leneni""kale" myslenky, nebo "hlede"hold nejak misnul((/Ovsem sebekriticky se priznam k te jedne vode a slibuji, ze se pujdu trochu poucit k "supergenialnim" autorum, kteri jsou k "sezrani"
abych se treba nestal krmivem pro zelvy..)Jo.. a zopakuji si citoslovce na otevirani dveri a rozjizdeni tramawaji)))
NVZ...just kidding..)))
me nejvic vrta hlavou konec prvni sloky...male deti navideji...nenavideji...mam brouka v hlave...a jinak se mi to libi...
Astalavista
05. 03. 2001
Chňá chňááá :-)) nojo, byl jsem přísnej :-) já se holt narozdíl třeba
od Albiho nerozplývám nad každou... ehm .. :-)))
Nepatřím k zádopoplácávačům a dyž si něco myslím, tak to řeknu, nóó :-)