Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMatahari letí nad Kalahari..........ideální ráno
Autor
emeke
Typické ráno X ideální ráno
je mezi tím rozdíl tak markantní nebo je to jen o momentálním pocitu? Je každodenní rutina ubíjející nebo jediná jistota v chaosu co světu vládne?
Běžet ráno se psem k řece. Křičet cestou nahlas song co vám hraje v hlavě a pak se z ničeho nic zastavit. Vytáhnout poslednít cigaretu. Připálit si reklamníma zápalkama. Potáhnout. Pomalu vyfouknout kouř směrem k Jeruzalému. Pochválit psa. Klidně jít podél řeky a těšit se z toho jak vám mrznou ruce..Jak přestože je jaro na trávě je jinovatka. V ruce držet knížku filozofie a vědět, že ji neotevřete. Neboť s názorem že filozofie se nemá učit, ale tvořit je to zbytečné..Strachovat se zbytečnostmi. Cigareta pomalu dohoří. Opět se rozběhnout a začít si zpívat....
Je to bláznovství?Jde to opravdu prožít jen tak? Jen tak se všedního pátečního rána probudit a chovat se...Jak podle vás?Otázka absurdnosti je nasnadě..Nebo tak vypadá štěstí?
Co říkáte.