Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTrosečník
07. 03. 2001
10
0
4585
Autor
Vio
Maják klesá ke dnu
plavat neumí a nebe ztuhlo studem
kde bloudí?
okolo vztyčeného prstu jen otazníky
sextanty ztratily se v bouři smyslů
hvězdy ukazují směr vesmír a dál
plachtoví stáhneme z kůže a utopíme v moři
zbývá jen odhodlání přežít další vlnu slov
a nenechat se rozdrtit příbojem
na pobřeží nejistot
o ostrá skaliska tápání podvědomím
někde za těmi útesy ční mělčina
na které horký písek propadne Ti dlaní
rozhostí se klid v duši jako na nebi
přežiješ další bouři v Citomoří
Velice hezká věcička, člověče. Líbí se mi to plynutí obrazů myšlenek a dávám TIP. ( udělal jsi dobře, že jsi pozměnil ten název ).
dnes tohle nemůžu hodnotit... sem příliš unavený... třeba jindy po avízku
Miroslawek
07. 03. 2001
Celkem dobre zpracovany vylev.. Libi se mi jednotnost obrazu, neustale more, lod, pobrezi.. Dobre..
Miwa: Mam dojem, ze "k Tvému způsobu vnímání vykreslovaného obrazu" nas dokopavas spis ty, le to neva :-))
Nerozumim tvemu: "horký písek propadne Ti dlaní ... juj, zdá se mi to nebo ne? @!!!! ****** "
"sextanty ztratily se v bouři smyslů ... tomu nevěř" Ja tomu verim, proc by autor nemel? Proc by se v bouri nemohl ztratit sextant? :-) Anebo my, protoze se nam ztratil? :-)))
"plachtoví stáhneme z kůže" je lepsi nez tebou navrhovana varianta..
TIP
Miroslawku, myslíš to možná dobře, uynávám, že máš v mnohém pravdu, ale absolutně si mě dostal tou kůží. Něco takovýho se nedělá. Stejně mu dám ale TIP.
Paupere, asi je to i tím, že mě Míwa zná mnohem víc, než Ty a nemůže se od toho odpoutat. Někdy je to na škodu.
P.S. Po úvaze měním název z "Trosečník v Citomoří" na "Trosečník"
Miroslawek
07. 03. 2001
Tak to se omlouvam, ze jsem zabredl do vasich soukromych debat a hlubin...
Miroslawek
07. 03. 2001
eeeh... nějak se v tom ztrácím:-( ale trosečníkům držím palce!:o)
(možná bych si z toho měla vzít ponaučení, jak se chovat, pokud se někdy zřítím s tryskáčem...) :-)
Juuuu, opravdu, boure slov.
Cetl jsem to nekolikrat a pokazde me to vyhodilo na jinym miste.
Opravdu boure.
TIP