Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLilie Šalamounova
07. 03. 2001
1
0
2828
Autor
pauper
4. 4. 1994
Lilie Šalamounova
pro Kačenku Mirvaldovou
Naše cesty za Světlem se zkřížily
Kráčejme spolu – po dobu,
která nám bude Dána
Cesta nerovná, úzká & klikatá
Sílu Daruje On & zrzavé vlasy
zavřít oči – vyvstane podoba
Radost z Nového života v .....
Radost ze Služby s 80% záchranou prchajícího dechu
Šeď v očích po Dvou Černých Mostech –
Překonatelná vzdálenost
Odpočinek živého v márnici?
Hřejivé sevření mrznoucí pravice
Miroslawek
07. 06. 2001
Kannazuki: Svoboda vlastního rozhodnutí je naprosto neocenitelná....ale upřímně, někdy bych ji radši nechtěl:)...
Pochyby..? :)))) tak to je správně, ale kdyby tě nechávala k klidu, tak to by bylo divný:)
...mimochodem: On má vážně výhodny tarify:)
Rivka: Ale taky víš, že se bát nemusíš:)))
Mari - ale ano:) Jak pravil rabín Sidon - lepší dobrý gój, než špatný žid - a tady platí to samé...
:)
Andrej Vojtěch, a vůbec, a - vida:))) Já VÍM, Mari... Začínám se bát, jak moc vím...:)
(a když mi odepisuješ, zkus mi občas poslat av.ízo):))))))
*!
viz Rivka!...aneb - Marigolde - tvá jistota ve mě vzbuzuje pochyby:-) máš na Něj telefonní číslo? jestli ano tak ho ode mě pozdravuj a že to tu udělal moc hezký! A že si hlavně vážím té svobody...
Rivka: ...(a.v.) ....to znamená "a vůbec"...? :)))
Ach jo...Rivi, Rivi...víš TOLIK...tak blízko jsi a přesto váháš...
Simon_Petr
07. 03. 2001
Radost z Nového života je veliká :-)))...škoda, že spoustě lidí stačí k životu jen smrt....
Ale Mari - vím, moje cesta je ta správná, ale ne ta JEDINÁ správná....
ne?
tak už mlčím:)
paupere - *!