Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAž nad hrobem...
11. 04. 2006
7
0
3939
Autor
Nickyx
Víš, to bylo jen tak, když jsem ti stáh kalhoty ve čtvrtý třídě. Přece ses smála...Ale mrzí mě to teď, omlouvám se...
Víš, když jsme krmili ty labutě na splavu u Tyrky, i když tam žádný nebyly, smála ses mi, jak jsem tlustej, a já Tě strčil do vody, i proto, že jsem se chtěl ukázat před klukama. Teď mě to mrzí, omlouvám se...
Víš, když jsem Ti řekl, že jsi blbá, když se Ti i napotřetí podařilo připálit ty řízky, nemyslel jsem to tak...
Víš, víš přece, že co se často škádlívá, to se rádo má...
Proč?
Proč jsi odešla?
Proč jsi mě nechala s Pavlíkem samotnýho?
Proč jsi mi nenechala aspoň naději?
Sakra!
Proč mě to vždycky rozbrečí?
woman_who_fell_to_earth
18. 04. 2006
Od proč by to mohlo být nějak zaonačené...ale to v tuhle chvíli asi není podstatné...i tak je zpověď silná.
To původně začínalo slovy : Víš, to bylo jen tak, když jsem ti stáh kalhotky ve čtyřiadvaceti...
Jaza chtěl říct, a v tomto s ním plně souhlasím, že něco takovýho by teda nedokázal napsat. A pokud ano, tak by to sem nedokázal dát. A pokud ano, tak pod jiným nickem. Jaza chtěl jen říct, že tu báseň napsal on sám...
Jaza chtěl říct, a v tomto s ním plně souhlasím, že něco takovýho by teda nedokázal napsat. A pokud ano, tak by to sem nedokázal dát. A pokud ano, tak pod jiným nickem. Jaza chtěl jen říct, že tu báseň napsal on sám...
Vzdálený_hlas_moře
11. 04. 2006Usmáty_autor
11. 04. 2006
šlo mi o něco jiného, ale to je jedno...děkuju za radu, nemusíš se bát, jazo, já neoblíbené autory nemám :)
_Sví_: ano, nechápu, ale chápu...
už sem se jednou takhle urval z kritického řetězu a pak sem to musel řešit a ta autorka byla pak docela bla bla bla neoblíbení autoři bla bla to sem prostě nepatří, hlavně žádný umírání jako vážně
víš to bylo jen tak
proč jsi mi nenechala aspoň naději
víš, máš můj nadějnej tip,
:) * T