Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOSUD ŘÍZENÝ SRDCEM
13. 04. 2006
0
0
2336
Autor
Mabi
V pořadu zazní neznámá poezie z počátků autorčiny tvorby, stať z cest, dopisy mužům a esej ze života Němcové.
Program uvádí Martina Bittnerová, dále účinkují Jana Rubešová a jako hudební doprovod písničkář Zbyněk Zeman.
Program vznikl ve spolupráci s Mětskou knihovnou v Praze. Vstup je volný!
Program uvádí Martina Bittnerová, dále účinkují Jana Rubešová a jako hudební doprovod písničkář Zbyněk Zeman.
Program vznikl ve spolupráci s Mětskou knihovnou v Praze. Vstup je volný!
Pišta_Hufnágl
24. 04. 2006
šmarjá málem jsem to prošvih.. a Ty mi Pišto ani neřekneš, že mám mezery!! - takže:
Kde to je?
V Pejřimoujě? Nebo v Chotěboři? I když .. v Chotěboři nám. 14. října není...
.-))
Pišta_Hufnágl
24. 04. 2006
Pišta- no tak jistě je to ze Záskoku, znám to nazpaměť. Ale spíš že věztšinou ani lidi neví, kdo to ten Bittner vlastně byl.-)
Pišta_Hufnágl
21. 04. 2006
Stanislav- no tak hlavně, žes byl na Smíchově, nemám tyhle soudy opravdu ráda.
Pišta- a víš aspoň, kdo ten Bittner byl? Ona je to skutečná postava i jeho manželka...
ani zadára do MĚTSKÝ knihovny...
i když osobnost Božena byla štramanda.