Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevěřme básníkům!
07. 03. 2001
15
7
5893
Autor
Amanda
Je krasné v básních poslouchat,
že život nemá vady,
však básník,
byť mě měl moc rád,
nechá mě umřít hlady.
že život nemá vady,
však básník,
byť mě měl moc rád,
nechá mě umřít hlady.
7 názorů
Nevim proste se mi nelibi nova podoba a taky vedeni a uz tu nemam moc duvod byt, pratele z pismaku nezustali tady, ale spis v mem zivote...nastesti!
...drivejsi pismak je mou srdecni zalezitosti
Amando, kdybys dělala průběžnou revizi textu, tak to víš mnohem dříve, že.. :-)
..a to ešče nevíme, co se stane, až se písmák opět promění.. třeba tu nezůstane vůbec nic..
ťuk, ťuk.. zaklepeme na hlavu.. tedy na dřevo.. :-)
Jeee Rabe, diky tobe jsem tady zjistila ze prechodem na novy pismak se mi z moji jednoslokove "Žáčkovské" hricky stala jednovetovka :-D
takhle by poslední romantici mluvit neměli:-))Ti by měli právě umřít hlady:-)
Usmáty_autor
07. 02. 2006Čokoládová
22. 06. 2005
To bych nikdy nedopustil :-))))) Já své můzy i jiné dámské návštěvy postivě vykrmuji :-) Můžeš se zeptat. Na požádání dodám reference :-) *vtip
Básník, kterej se má dobře může mít na básničky víc času :) Ale je třeba, aby v chudobě buď vyrostl nebo ji alespoň občas zažil, jinak jeho básně přestanou být zajímavé - možná :)
Mstitel_s_píšťalou
06. 07. 2004
Když básník mazal chleba
Pro Amandina ústa
Amanda nebyl chléb třeba
Tak tedy proto je tak pustá ....
.................
To mi naskočilo : moje babička říkávávávávala ....
Láska hřeje, ale UHLÍ JE UHLÍ ....
Jinými slovy : ne každý dokáže být z básní živ ...
Pravda je, že básně v češtině dost škrábou ...
:)) básník přece nemusí být básník na plný úvazek :D... ale jo, beru to, jako blbůstka moooc hezký 8)
Lancelotte: Je to jenom blbustka, ktera me napadla kdysi davno pri nudne hodine cestiny... melo to spis vyjadrovat nedocenenost literarniho tvoreni nez samotny utok (varovani) na vztahy s basniky :-)))
...to je uplna pravda, ja mela za pritele umelce a ten nemel ani tu lednicku....;-]]]
mám plnou ledničku,určitě si něco vybereš :o)
náhodou se mi to líbí...*t*...ak jen tak dál a budeš anorektička :o)
No, nekteri basnici urcite. :o)Sice tvrdim, ze laska prochazi zaludkem, ale presto Tipuji
Probuzení do reality. Něco takového jsem za zažil před měsícem. Díky za oživení vzpomínky.
Až jsem z toho dostal hlad. Myšlenka + vtip + stručnost = dobrej epigram.
přesně takhle to je ! co básník, to bolavé srdce a nepochopení, ale vnímá hlavně to své trápení, čitatel, ten už se s tím musí vypořádat sám :)
Martina_von_Lesboa
27. 02. 2002SarahMarieSchwarz
10. 01. 2002
velrybka: Proc prasak??? co mi tady prznis kritiky???!!!!
jo a mimo to ty tva posledni kritika k Mechove pohadce me taky dost znechutila... :-(((
Pravda, pravda smrt za lasku je vzdycky krasna... protoze zbyvaji pouze ty nejkrasnejsi vzpominky o ktere uz me nikdo nikdy nepripravi....
tak jsem se o Hálkoj dověděl že to byl pěknej prasák
takže připojuju
PPPPPPPSSS: A nebyl to prasák
TheLostDog
04. 01. 2002
kukuc:-) hele ženská napiš mi jméno jednoho slavnýho básníka, kterej psal o tom že život nemá vady...
PS : a nebyl to feťák a alkoholik:-) hihihihihihihi
PPS: Krel je Alkoholik a nic takovýho nenapsal
PPPS: já jsem feťák i alkoholik
PPPPS... fakt mně nikdo nenapad... )ani zezadu ani zepředu(
Velrybko, jen takovej byl, ale dávno. Jmenoval se Vítězslav Hálek (1835-1945). Dodnes si pamatuji, jak nabádal lidi, aby si vážili básníků: "..je ctěte víc, jak sebe, vždyť Pánbůh vás tak miloval, že poslal vám je z nebe..." Ale to je výjimka, co potvrzuje pravidlo. :-)))
Hele, psst, Krel je fakt Alkoholik s vekým A?
A stejně je život krásnej!!!
No hlady snad ne,protoze by jste se mohli zivit duchovnem....a jak me tady kouka Funda pres rameno,tak se taze,jak dlouho by to duchovno stacilo k preziti.
Tady se musim omluvit,na konci posledni vety mel byt smejici se smajlik,ale nevim jak se na tomto zpropadenem kompu preckvakava klavesnice a tak tam ten smajlik je jenom jako....
Jooo,a Amando...ja osobne Ti posilam Tipik,protoze tahle forma psani je memu okoralemu srdecku velmi blizka...
P.S. a co takhle:
Hovezi vyvar s jatrovymi knedlicky
Prirodni rizek na zampionech,obloha,hranolky
palacinka se zmrzlinou
a nakonec sklenku dobreho bourbonu...
Mej se moc fajn
To bylo o nedohodnoceni kvalitniho literarniho umeni... myslim ze zivit se tim nelze ani dnes :))))
To bylo o nedohodnoceni kvalitniho literarniho umeni... myslim ze zivit se tim nelze ani dnes :))))
JohnieBass
29. 04. 2001
Jestli hladovíš citově, tak se stav tuplem.Taky my můžeš napsat a já ti snad pomůžu.
Ani jedno ani druhé jen takový momentalní záchvat tvořivosti v dobré naladě