Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe tu dost srandy?
08. 03. 2001
2
0
3064
Autor
Funda
Mám dojem, že v poslední době stále více ubývá lidí, kteří se snaží okolo sebe šířit radost.
Tato situace je patrná nejvíce na ulicích,kde se na sebe lidé mračí a častují se občas nevybíravými slovy.
Ovšem ani v poezii, kteroužto jedinou mohu snad posoudit, nespatřuji v poslední době příliš věcí obveselujících lidskou mysl.
Stále méně se objevují díla, která útočila na naše bránice svou jednoduchostí a neotřelým vtipem.
Tím nechci nabádat k psaní bezmyšlenkovitých děl. Naopak, dílo kterému se může člověk pousmát, a zároveň v něm vidí myšlenku,považuji za velmi cenné.
Tímto bych Vás chtěl vyzvat k pokusu
o napsání alespoň malinkatého dílka k pousmání.
Díky,
Funda
rire lže, úsměvy umí nádherný... a ono už to jeho jméno rozusmívá (když někdo umí francouzsky a nebo se mu to přeloží, jako mně)
Harku :o)))) (vidíš, jde mi to, tak žádnej strach)
tak jeste ten potencial nacpat do basnicky >-)
at line, line, preteka :)
juuu, hele, Falci to nemuzes mi takhle poranu davat dobrou naladu, to me prepadne depka jeste nez stihnu usnout :)))))))))
ying - yang :))))))))))
bing, bang! :)
proč se má pokoušet psát vesele, když by to bylo falešný?
a na ulicích se usmívám sebevíc, je mi jedno, že lidé neodpovídají stejně... koukni jak to umím: 8c))))
m.
kdyz mne se psat zertovne nedari... a vubec usmevy umim taky jen takovy zamysleny a napul smutny...
...ale o to vic si vazim tech, kteri to dokazou (viz. papouch)
drzim vam palecky at se vam to podari! :)
Já za nic nemůžu... :o)
A pevně doufám, že pozitivní nejsem... nebo že by měl Vojtek přece jenom pravdu, když tvrdil, že to moje sluníčko a záření je jen z toho, že jsem se koupala v uranovém jezírku...?
Fundíku, víš co? Ono smíchu není nikdy dost, ale nemám pocit, že se dá na lidech takhle vymáhat :o)
Rozesměj je a určitě se k tobě přidají ;o)
Posílám vám všem žlutavé slunmíčky na hraní, věřím, že s tím uranem Vojtek pravdu nemá :o)
☼
slzy...a proč........víš kdybych brečela pokaždý.když mi někdo řekne něco né moc hezkýho....bylo by přede mnou obrovitánský slaný moře!
:)
Tak si to tak neber!
kto hľadá nájde! stačí sa poprehrabávať v tunajších autoroch...
Stojí to za to!
co takhle
okurcicko, okurcicko
nechod k lesu na policko!
myska tam ma domecek
ukousne ti konecek!
Alenko stuj, auto houka!
na nem v pytli bila mouka
auto mouku rozvazi
z velikeho nadrazi...
to bylo aj poucny, ne?
Bloncka:díky to mě opravdu potěšilo
Pro ostatní:myslel jsem, že je málo srandy v dílech
V kritice je většinou srandy až dost.
Naso:hrabu, ale asi málo
Fundí...né že bych Tě chtěla urážet..to opravdu ne....ale neznáš jistého "tupouna"...psával tady na Písmáku..Váš styl je hodně podobný!
:)
Upřímně Ti děkuji.
Věř, že po tvářích se mi právě koulí dosti hořké slzy.
PS:to co píšu myslím smrtelně vážně
Ještě jedna věc.Jestli zkritizuješ mojí pohádku, tak už si mě radši prosím nečti.