Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebez názvu
10. 09. 1999
0
0
1470
Autor
zámek
Každý člověk podobá se vahám.
Pak dosáhnout vyrovnaného stavu
může jen ten,
kdo porozumí mechanismu
a současně dokáže
manipulovat s tou miskou,
která to právě žádá.
možná už jsem také trochu jinde :-) vidět krásy a cit v okamžicích existence... a vyrovnanost už mi není podmínkou. měníme se furt a furt, řekla by malá Čarodějnice :-)
... rozumím Silly, je tak. Víš, ten vyrovnaný stav je možná štěstí, ale jak dlouho trvá? Tak trochu mi stačí věřit v jeho existenci .. ať už jím proletím kdykoliv, kdekoliv, s kýmkoliv ...
...z vyrovnanosti vyvěrá štěstí...
myslím, že se v porozumění můžeme po krůčcích zdokonalovat, ale popsaného stavu nikdy nedosáhneme...
byli bycho roboty samořiditeli a pozbyli bychom části našeho smyslu... :-))
ale kdo netouží pohybovat jazýčkem vah, když je mu těžko...
Rozumím ti. dtto slavek.
Co bude pak až je vyrovnáš?
Bibša: Taky máš pravdu, ale být jednou dole a jednou nahoře každý nesnese.
Občas potřebujeme pomoct, nespoléhám v tom směru pouze na sebe a své možnosti, slovo manipulace..brrr (vím, žes to myslel jinak)
Nechci být Váha !!! Nechci být vyrovnaná, chci být jednou dole a jednou nahoře vlivem okolí a né vlastní znalostí fyziky (či chemie).
jenže, když máš pocit, že jsou misky vyváženy, dopadne Ti na jednu z nich třítunové závaží...