Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠnek
08. 03. 2001
8
0
2126
Autor
Kaguáš
Po silnici jede auto,
před ním leze šnek,
a jestli to neubrzdí,
zůstane jen flek.
Jen flek.
Možná kdyby lezl rychlejc,
nebo vůbec nelezl,
nebylo by vyloučeno,
že by štěstí nalezl.
Proč by mělo auto brzdit?
Lidé jedou z hub.
A že hodně pospíchají,
udělá to KŘUP.
KŘUPNE TO
napsal jsem cosi podobného, však ty víš... tip za podtext skrytý v rozpustilých verších
ŠNEK konečně někdo, kdo mi rozumí...!!!
Uááááá ať žijou všichni šneci na zemi:-))))
Šnek je pán tvorstva !!!
bé, auauau, já miluju šneky je mi líto, že eště neyvůlezli... a vždycyk je dávám ze silnice, kdyýž vídím, bééééé
m.
Připomíná mi to jeden vtip o tom, jak starý šnek poučuje mladého, že si to má namířit mezi světla, aby nebyl přejet, a pak je slyšet KŘUP a starý říká - velorex, to už tu dlouho nebylo... jinak pěkné, připomíná mi to šneky, které kolegové ve vedlejší kanceláři chovají na skříni...
Ostrovidka
08. 03. 2001
není tam křupání navíc, je to moc dobré a do výběru by to zařadil i Lyryk...
stokrát omílané téma o přejetých šnecích...ale docela hezky podané... :-)
Hele Vojtku dej mi nejakej tip na dalsi sneci temata co se jiz stokrat vyskytly. To by me zajimalo.
Sam mam o snecim zivote jeste nejakou pisnicku. Lidem se libi, ale ja se sam sobe zarek, ze sem budu davat jen basnicky a ja ted nevim zda ji sem taky dat. Uvidim.
Kaguáš: třeba Nohavica byl jeden šnek...
Ale neber to jako výtku, akorát jsem podotkl, že to není zrovna originál :-) ale to nic neznamená ...piš dál.
:-)
Protože já už jsem s tímto slovem ,,šnek,, už hodně zažila , tak mě to nutí dát tip.