Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se68 nejsem Já!
17. 04. 2006
5
0
2839
Autor
Jaromír_Jágr
jsem jen šerp vynášející hodnoty čísel výš
aby lidé uvěřili
že je to možné!
Vystoupat na největší horu
zvednout ruce
pak volně padat dolů
jen tehdy zapomenu
že jsem bůh
jako každé vaše číslo
symbolický
ke kritikám: lol...(i když pro tebe asi bude známější gól)
k dílu: je to smutné *
Jaromír_Jágr
26. 04. 2006
plně s tebou souhlasím, nemyslí u toho, proboha k čemuby to bylo,myslet u milování, no to by mě docela znervóznilo myslet u milování (hele dala jsem si čistý izostar, tak se nediv). :))
Vaření a uklízení je zajímavá sportovní disciplína, ale osobně dávám přednost adrenalinovému sportu,jakým je dražba a nakupování pomocí aukcí, miluju ten adrenalin při dražení.
Jaromír_Jágr
18. 04. 2006
Jardo je obecně známo, že holky hokej milují, skoro stejně jako hokejisty, nalijme si čístýho vína milujeme i silný auta, dobrý motorky a občas nějakýho rockera a až budu kritizovat hokej (to se fakt nestane) tak si stěžuj :))
Brasi jen ať se chlapec uvolní, jakýmkoli způsobem ono mu to rozhodně neuškodí :))
Jardo,tvůj problém je,že se chceš každýmu zavděčit,až tě někdo přístě požádá o podání mýdla,slušně odmítni..i trenér by měl vědět,že hra vyskou holí je nebezpečná i ve sprše..
Jolano,on to tak nemyslí,zakázané uvolnění má vážně víc významů..
Jaromír_Jágr
17. 04. 2006
díky všem zúčastněným stranám, už dlouho jsem se tak nezasmála, celá diskuze, tedy kritika, pod čarou byla lepší než báseň samotná. :))
Sorry Jardo
no tak hraj pár zápasů bez přilby,von tě za chvilku nikdo nepozná..
jestli ten problém ale neni hloubější,kluci v šatně dokážou bejt hrozně zlý..
Jaromír_Jágr
17. 04. 2006
sorry, ale mě zajímá, jestli Sparta nebo Slávka...dneska tě teda strčil do kapsy Honzik Nováků:))
ceder_john
17. 04. 2006Jaromír_Jágr
17. 04. 2006
ale to se pak jaromíre točíme pořád dokola a jsme se sebou spokojeni, jen občas potřebujeme nějakou tu deševní masturbaci.. :)
Jaromír_Jágr
17. 04. 2006
ale vždyť si.. ovšem rozumím, že přes tu ohromnou symboliku, přes tu auru, která oplývá tvé jméno, je možná těžké, hodit to všechno za hlavu a být, jen být.. jen, jaromíre, chceš-li.. máš-li tu odvahu přelomit hokejku vejpůl a puky schovat do krabice a krabici do sklepa, výzbroj zasatvit.. zbav se té tíže a existuj jinak..
Jaromír_Jágr
17. 04. 2006
jaromíre, ty musíš hlavně hrát a nepřemýšlet.. zbytečně se tak propadáš do hlubin prázdnoty.. pevně sevři hokej, rozhlídni se napravo nalevo a švihej!!
Jaromír_Jágr
17. 04. 2006Jaromír_Jágr
17. 04. 2006Jaromír_Jágr
17. 04. 2006
ahoj jaromíre, jsem rád, že sis v ve své hokejové kariéře zase udělal chvilku na poezii.. :)
není to náhodou ten "šerpa" ?