Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seveselé velikonoce
Autor
aleš-novák
z posledních sil
zaryl své nehty
šedý sníh těžce
do polí
až tak že hlíně
vytryskly slzy
ty rány však už
nebolí
zima se vzdává
všude už vlají
bílé prapory
bledulí
Na vzdutém břiše
divoké řeky
poslové jara
připluli...
22 názorů
Zkus se podívat na stránky nakladatelství Barbara - paní Šelešovská vydává edici krokusy, a pokud vím, zatím všechno vadávala za své - knížky vycházejí v pevné vazbě a s relařtivně slušným designem, nemají sice nijak valnou distribuci - ale z hlediska formální úpravy je to kniha se vším všudy vč. ISBN - nedávno tam vyšla jedna kniha mého kamaráda Zdaňka Škrabánka, kterou jsem mu pomáhal bávat do finální podoby.
A s ohledem na to, že jediným sponzorem je rodina paní Šelešovské, není třeba dělat žádné ústupky... Pochopitelně se podepisuje smlouva atp., ale ta je naprosto regulérní.
Pokud bys chtěl pomoct s editorskou přípravou textu, rád se k tomu propůjčím, mohla by to být zábava.
A pokud jde o obsah, orintoval bych se na tvé existenciální, bluesem ovlivněné texty (spíš než na legrácky, ačkoliv i ty by bylo možné nějak zakomponovat).
Pokud chceš, ozvi se mi klidně na e-mail.
aleš-novák
15. 07. 2014Aleši, mně se tyhle tvé žáčkovské bluesové variace líbí... jediné o čem bych tu trochu pochyboval, jsou "prapory bledulí", to mně přijde jako až moc velké zveličení... Škoda, že z těchhle tvých bluesovek vyšla jen jedna kniha - mj. napadá mě, nechtěl bys vydat něco oficiálně, zadarmo a v pevné vazbě, mohl bych ti s tím pomoct...