Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePousmání
25. 04. 2006
6
0
1330
Autor
co_a_jak
Dnes pobavil mne nejvíce
nejasný hlásek malé louže
kolem níž bahnem pýchy klouže
intelektuální slepice.
Po uši chudák ptáček vězí
v sebeobdivné extázi !
Utrhni květ té pýchy březí
a zastrč si ho...
... do vázy !
Jo, jo... nebudu se opakovat - však už víš. Asi to chápeme trošku odlišně, ale tvůj postoj je pro mne pochopitelný.
Tak zase někdy ....
nedělám si iluze o lidech tady...jak jsem řekla, zajímají mě slova...kdo je píše, není důležité, protože ty lidi stejně neznám:-)
Díky za ta slova, ale pozor ! i já jsem pěkný hajzlík a je tu nejméně jeden člověk, který to o mně ví. Doufám, že to není pro tebe desiluze.
Někdy nashle a navi avi
tak tebe si přijdu zase přečíst...jsi to, co tu prostě chybělo...upřímnost:-))
*
wedle_vazy : jak jsem napsal už jednou, na chvíli jsem podlehl možnosti dvojí identity. Vymazal jsem věci, na kterých se mi to selhání projevilo, další mazat nebudu, je to möc práce na nic. Končím jako autor a kritik, stejně obojí špatný, budu si jen číst. Tebe asi občas pozdravím.
Mohu-li si dovoliti shrnouti : sebevědomí je dobré, skromnost je chvályhodná a dovolená u Rudého moře nejlepší. Najmě, když tam občas něco vybouchne.... jinak nesamozřejmě, ale za to zcela souhlasím s vašimi závěry, milí chlapci.
Jan Ráž
wedle_vazy
26. 04. 2006
wedle_vazy : jak vidím, tak nezmateme vlastní reklamou. Styl se - holt! nezapře, viď ?
jenyk : k tvému rozboru není co dodat... dík !
jagara : jojo, to bývali velcí básníci, kteří ze skromnosti chtěli být co nejmenší. Dnes se spíš najde velmi malý básník, který se staví do očí druhých co intelektuální obr.