Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sea _MaX_ uslyšel volání
25. 04. 2006
16
0
4169
Autor
K_Anče
Zahlíd sem tě v podvečer
na balkóně stát
zlomenou…
přes nahnilej klandr se opírat.
Volala si mě tiše, ne tolik, abych tě přeslech,
chcípáčku připosranej
Srovnej se
sama,
já už ti herdu nepřijdu dát,
ne,
nechci víc…
než zkroutit ti ruku, až rupne
v kostech
/a/ morek
vře
„slečno, ztratila jste kapesníček
a důvod proč si vás vážit“
Jsem tu správně!
no dobře, zatim sem přišla jen na papoucha, tim víc sem z toho překvapená... tuhle sem si ale dala do neob samu sebe, to bylo v cajku, tak si umim představit důvod:))
mě si dal do neob i papouch:(
asi mám fakt blbý kecy...pudu po mámě, jak mě doma vychovali, to si nesu s sebou, že?
..se mydli spíš za to, aby se ti dala poslat odpověď na zprávu...dyžta mám SAVO proti plísni, ti pučim
dřepy, otče...2, víc neudýchám...snad odpustíš zbylých 48 - a budeš se za mne modlit.
názor ti neberu a nezazlívám...nevim, jak to tu bylo, je..nevidim do toho-a nechci (a sakra, tohle je fakt věta, za kterou bych si dala po tlamě...)-spíš, že do toho nebudu kdy mít možost a chuť nahlídnout, tak sem ta ovce, co žere, co je jí zaseto a vypěstováno. Moc mi to nepřidává na "ceně", ale maso je chutné...
ok, sem asi přestřelila...jenom snad, že z tebe je cítit komplet "rozhněvaný mladý muž"...a jak je to "vztah" k Písmáku, jakoby se tento odrážel i na lidi, kteří tu píší---jako by byli rázem nějakym způsobem trotli... sorry, můj pocit-třebas to tak neni a...dycky sem o všem přemejšlela nějak jináč než zbytek...
zdálo se mi, že bojkotuješ všechno a všechny (neznámé) tady---tohle je beztak _MaX_, mi to může bejt putna.. A.
Noe, myslím, že se chroust musel splést... to se mi nezdá, že by...:) díky (vám oběma)
Drsná anatomie... kapesníčky a důvody ztrácí většinou ten ,komu ruku jen tak nezkroutíš , ale to ty víš asi dobře.Čau.
tři_černí_mravenci
27. 04. 2006
solomon: na Písmáku zcela určitě...
Vzteky a sebedestruktivní tendence se vracej plíživě, ale pokusim se je hlídat - a udržovat v dostatečný /pro všechny bezpečný/ vzdálenosti.
Dreamerman: tak
dablova_pani
26. 04. 2006
je to plné takových poměrně děsících prvků, až sem se chvejlema červenal... teda!*