Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedomčeky...
27. 04. 2006
4
1
2971
Autor
zvedavec
Všetko bude dobré,
dobré úplne,
presvedčenie,
čo prináša úľavu
- konať už konečne
poľahky, bez sily…
Konštrukcie z karát
čo padajú a padajú…
ja ich staviteľ
pomaly
bez použiteľného nápadu.
1 názor
vieš písať super príjemné kritiky (a aj povzbudivé), Oldjerry.
Zaujímavá a inšpiratívna poznámka o splnených prianiach...nemyslela som na to, že i splnené priania sú na tom podobne...teda nie sú zárukou šťastia...
neviem, či je to až tak super, dnes mám zas iný pohľad, skôr si myslím, že ma navštevujete a čítate zväčša písmácki priatelia, ktorí mi asi rozumiete :) a čo je nemálo, máte ma radi.
Vďaka všetkým do jedného! :)
Čtu to znova a zjišťuji, že je to ještě lepší, než se mi zdálo poprvé. Je tam směs optimizmu i pesimizmu, ale rozhodně to nemá co dělat s prostředností.
Právě první čtyři řádky jsou v podstatě optimistické. Pak přichází pochybnost a závěr je pesi - s atributy bezvýchodnosti.
Ale jak jsem napsal : celek je fakt SUPER
Je to hodně podobné všem splněným přáním, přinejmenším je to stejně laděné, jen prostředky jsou jiné. Souhlasím s Printem (ten musí mít radost !) že umíš nádherně smutnit.
Super! :) Mozno nacase nechat sa osviezit dazdom bez "strechy" nad hlavou? ;)