Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejen ve snu
10. 03. 2001
5
0
1723
Autor
Helene1
Jen ve snu…
Jen ve snu jsi můj,
proto snad vysněný..
však mizíš se svítáním.
A hned s prvním paprskem ranním
celý svět zdá se opět změněný..
Ve snu jsi bouře,
co modré nebe zanechává..
proto tak často se o Tobě mi zdává.
Ve snu jsi darem,
tak jako zrak je slepci,
ve snu jsi jarem
a světlem,co temnotu oživí..
Však když se vzbudím
to tě hochu nechci
a kdo tě zná
tak se mi nediví….
Zdařilé dílo....poslední verš mi připomněl Olympic - kdo tě zná, se vůbec nediví.....:o)))
A já si přečetla první kritiku a potom asi pět minut marně hledala slepici... :o))))
Nejvíc se mi líbí poslední sloka, ty předtím jsou... nevím... snad plné příliš známých slov a moc se mi rozbíhají v rytmu...
Po precteni nekolika Tvych basnicek, je mi to jasne..o) ja to puvodne nechtela rymovat vubec.. ani moc versovat, ale pak to holt dopadlo takhle.( s tim rozbihanim).. a za tu slepici jsem sorry.
Dekuji vsem za precteni.. a libeni,
Funda/ Tou slepici..))))))))) jsi me rozesmal..)) diky ale za kritiku.. ten radek si ctu.. ale rytmicky mi to nejak dost sedi,,(nevim.
ALB/ mas pravdu, driv jsem trochu psala.. ale co je bude ted.. pokud jeste bude.. je uplne nove.. a jen pro Pismaka.. dik..)
ROB/ Ono s tou virou je to opravdu trochu tak jak jsi psal k te prvni.. ale zalezi asi na kazdem z nas.. jak je v ni silny, a jestli ji chce hledat..sama nevim, vis? a dik..
Helenko, v tom posledním řádku první sloky je navíc jedno "se", proto to nesedí.
Ten poslední řádek v první sloce by chtěl trošku zkrátit a ta slepice mi tam taky nějak nesedí.
Helenko, jsi opravdu talent. Na Písmákovi jsi sice nováček, ale určitě už píšeš dlouho, že?
Abych nezapomněl - Tip!
Fundo, kde máš slepici? Tam je slepec!
:-) Taky jsem napred cetl slepici, nevim proc . . .
Je to hezky, pro me uplne jiny pohled na svet.
Taky TIP