Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalá
10. 06. 2006
32
15
10667
Autor
Oldjerry
kapka rozbíjí
dokonalost zrcadla
dubnové louže
15 názorů
sioraku - ale to je přesné, jenže majitel klubu na to hodil bobek, on je spíš povídkář a abych mu makal na klubu, na který jsem neměl ani aminská práva... tak jsem si založil klub vlastní s velmi podobnými regulemi. Takžes to trefil...
soraku - ahoj ! už ani czaiku - to nefungovalo, učinil jsem si sám pro sebe Klub i neoficiální kategorii PŘÍBĚH TŘÍŘÁDKOVÝ. Díky, jsem rád, že ti sedla
Jerry - postřeh - mám pocit, že se toho nikdo jiný nevšimnul a podle toho soudě všichni nadřadili obsah nad formu.... ani já o tom nevěděl. Dva díky !
Jerry_Shit
07. 04. 2007
Asi toho zase o haiku nevíš tolik, kolik předstíráš. To je mi jedno - tvoje věc. Co je haiku pro tebe není pro mne závazné.
jenyk, no jo, tak uš se nezlop ! :-)
Eidam - dík, náhodou povidlo.
Saša Deda - to je právě ta paráda tvorby - každý z nás mám nějaký postoj k životu a věcem okolo sebe a podle toho píše. Máš svoji prvdu, kterou nebudu zpochybňovat. Když to napíši podle tebe budu napodobeninou SašiD. - a tak raději zůstanu nedokonalým oldjerrym. (Což mi nevadí, abych ti nepoděkoval za kuk a za zájem.)
kombinace: zrcadlovou rozbíjí, to se mi zdá tvrdé... co takhle obměna?:
dubnová kapka
zrcadlovou rozvlní
dokonalost louže
Mr.Pidluke
02. 05. 2006
oldjerry: myslim, ze narocna je jak forma, tak obsah. nekdy neco napises, ani nevis jak, a presto to oslovi. je to imho taky tim, ze clovek dela plno veci podvedome...
To jsem si ho vyžebral ? Abych pravdu řekl - a ono z toho mého psaní vyplývá - nijak zvlášť jsem si jistý nebyl. Myslím, že haiku má svá úskalí a že je také o rozdílu ve frázování řečí... tedy spíš je obtížná forma, než obsah.
Díky, ahoj !
díky všem !
Bardem - vzhledem k tvému zdrženlivému vyjádření budu trochu opatrnější. Jsem ale rád, žes to zkoukl
silence, Norsko - děkan !
No tos' mi uďál radost. Já furt nevěděl, jestli to ode mne nebyla drzost, kategorizovat to jako haiku. Dík !