Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA jak je to dál????
02. 05. 2006
1
0
2710
Autor
wawat
Podívej
Kvete jaro
Zvolala jsi
A já tě pohladil
Nedočkavě
Rozepínám
Na tvých zádech…
(pánové taky znáte tento problém?)
Dívám se
Na tvé nahé tělo
Říkám slova
Co se prý mají říkat
A přemýšlím
Proč noc končí ránem
A jak je to dál????
ČTU SI TY VAŠE PŘIPOMÍNKY A SNAŽÍM SE POROZUMĚT JIM...TOHLE DÍLKO BYLO,JE A DOUFÁM,ŽE BUDE JEN A JEN POKUS O ZAZNAMENÁNÍ JEDNÉ VZPOMÍNKY,JEDNOHO OKAMŽIKU KDY SE ČLOVĚK DOSTANE DO SITUACE KDE SE MU LÍBÍ, ALE NENI SI TAK UPLNĚ JISTÝ,ŽE TAM CHCE BÝT...MŮŽE SE VÁM TO LÍBIT, A NEMUSÍ, ALE TO JE VŠE...AŤ SE PODÍVÁTE TAM,NEBO ONAM NA MOJE DÍLKA,VŽDY TAM NAJDETE KUS MÉHO JÁ.NEBO SPÍŠ KOUSEK MÉHO JÁ...TU A TAM VÁM DOVOLÍM NAHLÉDNOUT...ALE JEN TAM KDE UŽ MÁM KLID V DUŠI ...NENI TO O TOM "HELE JAK JSEM DOBREJ" ALE JE TO O TOM: "PODÍVEJ TEN KAMÍNEK U CESTY,TO JE KOUSEK JÁ....."
větroplach
23. 08. 2006
jo, však já sem taky pro mlčení a proti automatismu...jenom si myslím, že ne vždy todle musí bejt takováta prachsprostá automatika a "peníze za které člověk dostane zboží".. ;-)
víš, s těmi slovy je to složité.... někdo je neumí říkat... a chtěl by... jenže to prostě nejde.... a jiný je říká asi tak automaticky, jako si vezme do ruky vidličku a nůž když jí řízek.... prostě to patří k "akci"... a to je škoda.... jinak nic proti slovům...
větroplachu, štírko: myslim, že někdy lidi řikaj "co se má říkat" čistě proto, aby udělali druhému radost..protože třeba nevědí, jak jinak..chtěli by dát víc a neví jak, neví, jestli ten druhý nechce právě slyšet to "miluju tě"...i když o tyhle dvě slova přece vlastně jde "až v poslední řadě"...
jak je to dál?
(a zapnout na zádech umíš? trénink trénink ;-)
...souhlasím s větroplachem.... a o slova jde přece až v poslední řadě... pokud to nejsou penízky...