Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKamaráti z mokrej štvrte
10. 05. 2006
1
0
3403
Autor
be_be
Kamaráti z mokrej štvrte – počtom neohraničené zoskupenie ľudí, s ktorými trávime príležitostne voľný čas výlučne za účelom požívania omamných látok, najčastejšie alkoholu
Kamaráti z mokrej štvrte sa zobudili
2.Kamaráti z mokrej štvrte sa zobudili
jedného jarného dňa a
chtiac-nechtiac si uvedomili
prázdnosť svojho bytia.
Rozhodli sa teda od základov zmeniť svoj život
a zhodli sa jednohlasne,
že začnú písať básne.
@horavin:
dik...
no vsak aj kamarati z mokrej stvrte su na nieco, to je jasne:)
ale nie je to v ziadnom pripade to iste ako kamarati...
Na hodině tvůrčího psaní... za pár minut? I tak se mi líbí námět.
Ad 1 - Podmět:
Definice pojmu "Kamarádi z mokré čtvrti" zní jako nesmlouvavá pravda, ale poněkud nemilosrdně, když musíme po ránu s jazykem těžce postiženým a přilepeným na patro rozhořčeně a kategoricky protestovat a přitom ještě trpělivě snášet zpomaleně deformovanou artikulací uvádějící nás do nedůstojně směšné situce, v níž je třeba jasně a rázně vysvětlit, že přece tím výlučně jediným důvodem není alkohol, ale KAMARÁDI! PARTA FÉROVEJ CHLAPŮ A FAJN HOLEK, ostatně život se s nikým nemazlí!
Tady se nám rýsuje nosné literární téma dynamické povahy a je tedy třeba ocenit stručně definující úvod, kterému bych vytknul snad jenom zbytečně provokující podržení slova "výlučne"
Ad 2 - přísudek: (...zobudili sa)
Poetický nápad s klučinou. Řekl bych že nejde ani o nápad, to je skutečnost. Kdo z nás nezažil tuto celkem modelovou situaci? Nechat.
"Rozhodli sa teda od základov zmeniť svoj život
a zhodli sa jednohlasne, že začnú písať básne." Rozhodně nechat. Jedná se nesporně o skutečnost, jak jinak by mohla vzniknout velká myšlenka?
Ad 3 - nejdůležitější odstavec, rozhodně NECHAT!
"Možno by bolo lepšie nezamýšľať sa nad niektorými vecami vôbec. To je také pravda. Já bych se raději moc nezamýšlel, co se dělo na tom zbytku hodiny tvůrčího psaní." .)